luni, mai 25

Bourjois Eclat Mineral


Eclat Mineral este primul produs pe care il incerc de la Bourjois. Am deschis cutiutza pentru ca era cocheta, arata ca prajiturelele La Duree, iar pudra compacta din interior miroase a zambile. La inceput mi s-a parut cam inchisa, imposibil de folosit pentru persoanele care au tenul alb ca al meu. De cand o folosesc, de vreo luna, nu am insa decat cuvinte de lauda pentru Bourjois. Eu am ales nuanta Dore, care este cea mai inchisa, dar in total sunt 5 nuante asa ca daca vrei ceva deschis la culoare, ai de unde alege. Eu am vrut Dore, pentru ca am de gand sa inchid putin fondul de ten pe care il folosesc, iar pudra minerala mi se pare cea mai buna idee. Datorita cuartului mineral, a pigmentilor si pudrelor minerale, da instantaneu luminozitate fetei. In plus, are un finish mat, deci e potrivta pentru tenul meu gras. Nu incarca fata, are o textura matasoasa si transparenta. O aplic cu o pensula mare, in strat foarte subtire, ca un voal discret si luminos, cu acel minunat miros de zambile, dupa ce am terminat tot machiajul, si nu uit niciodata sa aplic si pe gat. In interior are o oglinda si un pufulet pentru retusuri in timpul zilei, dar eu nu o iau niciodata cu mine, un singur strat dimineata mi se pare suficient.

Niciun comentariu: