joi, mai 14

party time not panic time!


Vineri seara merg la o petrecere organizata de Philip Morris. Cred ca toata saptamana m-am gandit cu ce o sa ma imbrac. Sigur ca m-am decis pentru rochia neagra, de fapt pentru una dintre rochiile negre, care imi vine foarte bine, am mai luat-o la cateva evenimente. Sunt adepta principiului cost per wear, asa ca sunt foarte atenta cand imi cumpar lucruri si port absolut tot ce tin in garderoba. Asa ca m-am gandit ca neaparat trebuie sa postez despre beauty routine inainte de o petrecere. Ca si in cazul vestimentatiei, nu experimenta nici machiaje noi, nici coafuri inedite chiar in ziua in care mergi la un party. Opteaza pentru ce stii ca iti vine bine...cel mai bine. Daca ceva nu merge cum trebuie, poti schimba si machiajul si pieptanatura, aceste amanunte au darul sa te linisteasca daca cumva intri in panica. Si da, intram deseori in panica datorita acestor lucruri. Nu trebuie sa inghesui totul pe ultima suta de metri, si epilatul si mani- pedi si coafatul si vopsitul parului. In ziua cu party ai nevoie de o ora ca sa te pregatesti. O baie relaxanta, un coafat natural, un machiaj mai accentuat. Cu cateva zile inainte, epilatul si pedichiura. Cu o zi inainte, manichiura si neaparat, scrub si un strat fin de autobronzant.

Niciun comentariu: