marți, mai 26

sisley baume efficace


Ingrijirea ochilor necesita produse speciale vara. Eu am renuntat in sezonul cald la cremele de ochi care de obicei sunt grase, untoase chiar, si am optat pentru geluri, lotiuni, balsamuri usoare si fresh. Folosesc acum Baume Efficace de la Sisley, un gel usor si transparent, care fixeaza foarte bine si machiajul-care curge si dispare mult mai repede din cauza caldurii. Este un produs eficace, cum o spune si numele, contine fitostimuline de rosii si proteine vegetale care au o actiune stimulanta de reducere a pungilor de sub ochi, hidrateaza si previne aparitia ridurilor. Fiind un produs foarte activ, ai putea sa simti usoare mancarimi la prima aplicare, dar sunt trecatoare si nu merita bagate in seama. Baume efficace se foloseste inaintea tuturor celorlalte produse pe care le aplici, dimineata si seara, dupa demachiere. Daca ai totusi nevoie de un antirid foarte puternic si nu poti renunta la el, foloseste Baume Efficace pe timpul zilei, iar noaptea, tratamentul tau preferat. Poate fi folosit si pentru zona buzelor, dar eu il folosesc numai si numai pentru ochi, pentru ca imi reduce vizibil pungile.

2 comentarii:

Anonim spunea...

am si eu o intrebare, daca se poate! dauneaza cu ceva pielii trecerea de la o crema la alta sau, ca sa fiu la clara. eu am multe creme si sunt curioasa sa le incerc pe toate. dimineata folosesc un tip de demakiant, crema din alta gama, seara le skimb iar...trebuie sa folosesc produse din aceeasi gama sau le pot combina? canc incep ceva, sa ma tin de ele pana la sfarsit..ca eu ma plictisesc repede si vreau sa testez cat mai multe

adela sirghie spunea...

Cremele se pot combina, la fel si demachiantele. Dar iti va fi foarte greu sa iti dai seama ce rezultate reale are o crema daca nu o folosesti constant, pana la capat.