sâmbătă, iunie 27

alessandro cuticare nourishing pen


Tin cuticare nourishing pen chiar langa computer, sa nu uit sa il aplic zilnic pe cuticule. Pentru ca nu le tai, ci le imping cu un betigas, cum am mai spus, am mare grija sa le hranesc cu serumuri nutritive, sa nu creasca aiurea si sa acopere inestetic unghia. Chiar daca am oja aplicata, acest tratament mi se pare esential pentru nutritia pielitelor. Oja doar incetineste cresterea pielitelor, in nici un caz nu le inmoaie. Daca nu folosesti nimic, pielitele se intarsesc, cresc nemasurat, se rup si devin dureroase. Si mana ta pare neingrijita. Chiar daca folosesti creme special create pentru catifelarea mainilor, acestea nu sunt atat de performante incat sa poata actiona si la baza unghiilor. Cand plec in concediu il iau cu mine, este micutz si usor, seamana cu o carioca, se aplica la baza unghiei, vezi poza de mai sus. Nu am folosit decat de la Alessandro, dar am auzit ca sunt multe alte firme care comercializeaza acest gen de produs.

4 comentarii:

tatiana spunea...

Din pacate imi "chinui" rau unghiile cu dintii. Asa ca poate vii cu o idee cum sa fac sa le las in pace..:)

adela sirghie spunea...

remediul cel mai bun si cel mai vechi este cel cu zeama de ardei iute aplicat acolo unde e problema. Te va piska atat de tare ca vei renunta, la fel ca si copiii mici. Sa imi spui daca si la tine a avut efect.

Anonim spunea...

buna as vrea sa stiu de unde l-ai achizitonat ca eu caut prin magazine da ma zapacesc si nu gasesc:((...

adela sirghie spunea...

@Anonim: eu il am de la Topline, showroom-ul din Unirea. L-am mai vazut in Douglas, este distribuitor exclusiv.
Xoxo!