sâmbătă, iunie 6

by terry light expert


De mai bine de un an si jumatate nu imi mai colorez parul, asa ca acum este natural, sanatos, stralucitor si saten. Am fost insa, blonda mai bine de hmmm, 17 sau 18 ani. L-am tuns pentru ca parul meu fin se rupea si nu mai suportam sa il vad cat sufera. De cand nu mai sunt blonda, de fapt aici vreau sa ajung, tenul meu, care este foarte alb, nu mai pare asa de luminos. Prin urmare am incercat sa imbunatatesc situatia prin diverse trucuri, iluminatoare, fond de ten cu efect luminoptic, pudre putin perlate. Invingator la puncte a iesit, in aceasta situatie fondul de ten Light Expert by Terry. E mai scump decat cel de la Dior, e creat de Terry de Gunzburg, cea careia ii datoram si celebrul Touche Eclat Radiant Touch de la YSL. Acopera perfect tenul meu tern, stresat si cu multe umbre pe fata, accentuat acum si de nuanta inchisa a parului. Contine microsfere de acid hialuronic cu rol de umplere a ridurilor, are efect hidratant, anti-oxidant si lifting instantaneu. In plus, relaxeaza trasaturile. Are un miros fin, de pudra pentru copii. Textura e naturala, aproape imperceptibila. Daca am cosuri razlete pe fata, nu mi le ascunde, chiar daca trec pensula de cateva ori. Insa in cazuri de maxima urgenta, apelez la un fond de ten cu acoperire mare pe care il aplic doar pe zona afectata, apoi omogenizez cu Light Expert. Nu este nici oil free, dar nu ma deranjeaza deloc, pentru ca este foarte usor si am si servetelele absorbante. Il gasesti in sase nuante, Rosy, Apricot, Honey, Amber, Vanilla si Golden, numai in reteaua Sephora. Eu folosesc Apricot Light, care imi lumineaza instantaneu trasaturile, cum nu o face niciun alt produs. Iar faptul ca by Terry nu e cunoscut in Romania precum Dior, Chanel sau Lancome, nu inseamna, te rog sa ma crezi pe cuvant, absolut nimic.

2 comentarii:

Mihaela spunea...

Uite pe asta chiar nu l-am incercat , dar tinand cont ca folosesc constant iluminatorul de la YSL cred ca imi va placea foarte mult . Adela , la noi din pacate brandurile mari au de castigat foarte mult prin numele care il au . Mie imi place By Terry si voi incerca produsul .... Vreau sa iti povestesc de o dezamagire personala apropo de una din casele mari : sunt innebunita pur si simplu dupa Coco Mademoiselle si cum Chanel a scos mai multe produse parfumate pe langa parfumul clasic mi-am cumparat sapunsul si crema de corp din gama . ORIBIL ... sapunul lasa un miros pe piele de parca zici ca te-ai spalat cu petrol , extrem de chimic iar laptele de corp pare mass market doar mirosul ce il mai diferentiaza dar si el nu se pastreaza mult.... asa de rau imi pare pentru ca de obicei imi iau cate 2 / tip la produsele pe care le folosesc constant iar sapunul il am inca la baie de 2 ori folosit si inca unul in dulap . MARE DEZAMAGIRE !!!

adela sirghie spunea...

am inaugurat acum cateva zile rubrica de dezamagiri cosmetice, tocmai pentru ca si marile case precum Chanel dau gres. Eu in locul tau as trimite un email, cred ca au acest serviciu la ei pe site. Cred ca le si poti returna. Oricum, ar trebui sa incerci.