miercuri, iunie 10

ivatherm apa termala


Folosesc apa termala de la Ivatherm in special vara, in locul lotiunii tonice. Dupa ce ma demachiez, pulverizez pe fata, astept aproximativ o jumatate de minut si apoi tamponez cu delicatete cu un servetel. Racoreste instantaneu si lasa pielea elastica si relaxata. Apoi aplic crema de fata. Are actiune calmanta si antiinflamatoare, de cateva ori am folosit-o dupa ce mi-am scos niste puncte negre destul de dificile, si pielea mea sensibila nu s-a iritat deloc. E bogata in minerale si oligominerale, e noncomedogenica si antiinflamatoare si contine apa termala de la Baile Herculane. E indicata dupa ras, dupa epilare, dupa tratament antiacneic, pentru a fixa machiajul si dupa eritem solar sau diverse alte iritatii si mici neplaceri. Se gaseste in farmacii si costa aprox 27 ron.

5 comentarii:

tatiana spunea...

Dela Ivatherm am folosit crema contur de ochi cu apa termala si nu am mai renuntat de atunci la ea. Nu e scumpa ca altele dar e eficienta.

adela sirghie spunea...

este foarte important raportul pret-calitate. iar la acest capitol, ivatherm sta foarte bine

Anonim spunea...

Mie mi se pare apa de ploaie. Am tenul normal spre uscat si inafara faptului ca-mi usuca usor tenul, altceva n-am mai vazut sa faca.

Anonim spunea...

Eu folosesc in fiecare dimineata apa termala ivatherm pe post de tonic,iar fiica mea de 18 ani la fel.Suntem multumite de ea mai ales fiica-mea care n-are probleme cu cosurile.De ceva timp ma tot gandesc daca ar fi indicat ca dimineata sa foloseasca doar apa termala sau este necesar si demachiantul?LILI

adela sirghie spunea...

@Lili: in timpul noptii, pielea elimina toxine. Acestea trebuie eliminate eficient de pe fata, in fiecare dimineata, deci eu consider ca demachiantul+tonic sau apa termala sunt necesare.