marți, iunie 2

yves rocher verde menta


Am ochii caprui si cel mai bine ii pun in valoare cu verde. De obicei combin verde cu auriu sau verde cu brun si accentuez ochii cu doua sau trei straturi generoase de mascara pentru volum. Acesta e machiajul de party sau de seara. Una dintre cele mai potrivite nuante, descoperita de curand, este verdele menta de la Yves Rocher no 22, care vine intr-o cutie cu un brun inchis, putin sclipicios dar foarte frumos. Amandoua nuantele au un efect matasos datorita extractului de siliciu de bambus si adereaza foarte bine pe pleoape. Fardul e rezistent, nu se sterge usor, are textura sub forma de pudra, deci absoarbe filmul gras, ceea ce inseamna ca machiajul ochilor dureaza mai mult. Noua gama Couleurs Nature este imbogatita cu o concentratie semnificativa de materii naturale, iar cele peste 200 de nuante sunt inspirate din natura. Verdele ocupa un loc fruntas sub forma de menta, turcoaz, fistic, feriga, absint, verde bronz, verde crud. Fardul de pleoape duo are pretul standard 45 ron.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Imi place la nebunie sa folosesc verdele in machiaj .... Nu numai ca acum gasesti o mie de nuante de verde dar in functie de combinatia de culori si modul in care este aplicat putem obtine o mie de efecte . Cum imi place mie : pentru un machiaj lejer folosesc un verde deschis aplicat cu o pensula medie si surpriza amestec verdele uneori cu un strop pe roz pe aceeasi pensula pentru un machiaj mai diafan ; pentru un machiaj de seara verdele merge combinat cu nuante de maro iar o pensula uda poate intensifica una din culori in functie de forma ochilor si efectul dorit ; un machiaj exotic poate fi obtinut folosind verdele in combinatie cu movul , uneori incluzand in paleta un strop de auriu .
Go Green girls , indiferent de culoarea si forma ochilor exista o combinatie " fatala " care va va surprinde si pe voi .

adela sirghie spunea...

Imi place ca povestesti cu multa pasiune. Verdele e culoarea ta preferata? Bine ai venit pe beautynews by adela sirghie. Te mai astept.

Mihaela spunea...

Buna Adela , verdele nu este culoarea mea preferata cel putin nu in cazul machiajului . Imi plac schimbarile , mereu altceva apropo de look dar bineinteles ca revin la retetele de succes de fiecare data cand imi pierd spiritul inventiv sau imi doresc din start ceva care sa iasa foarte bine . Si verdele mereu imi ofera ce am eu nevoie - fie stabilitate , fie inovatie . Daca citesc de fapt ce am scris :)) ai putea spune ca este culoarea mea preferata . Afirmatia corecta ar fi : VERDELE SUNT CULORILE MELE PREFERATE :)) . Te pup

adela sirghie spunea...

atunci iti doresc o vara verde, iar eu te mai astept pe acest blog care e verde vara aceasta