duminică, iulie 26

avene apa termala


apa termala m-a scapat de multe ori din cateva situatii neplacute, motiv pentru care nu pot sa ii fiu decat recunoscatoare. stiu ca multa lume o contesta, considerand-o o lotiune tonica foarte foarte diluata si prin urmare, aproape inutila, sau ceva mai mult decat apa plata Hargita intr-un pulverizator, dar trebuie sa spun ca mie mi-a facut numai bine. Ma racoreste instantaneu, dar acest lucru nu e o noutate, toata lumea stie asta. Am obiceiul de a-mi scoate, din cand in cand, punctele negre seara, in baie, in fata oglinzii. Dupa aceasta operatiune, tenul este cam agresat, nasul rosu, exista mereu pericolul sa apara fel de fel de neplaceri dimineata...daca nu pulverizez apa termala generos, pe toata fata. Adtept aproximativ un minut, apoi sterg delicat cu un servetel. Repet operatiunea. Dimineata, cand ma trezesc, tenul meu e calm, uniform, fara puncte negre, roseata sau inflamatii urate. O folosesc de multe ori dupa gelul sau laptele demachiant, pe post de lotiune tonica, in special vara. Am incercat sa folosesc lotiune tonica in loc de apa termala, sau apa plata,dupa extractie, dar nu mi-a placut rezultatul. Mi-au placut toate apele termale pe care le-am folosit, Vichy, Avene, Uriage, Ivatherm. Nu am reusit sa gasesc diferente intre ele.

18 comentarii:

Magda spunea...

sunt de aceeasi parere,Adela.si eu am folosit toate aceste firme si nu am gasit diferente.momentan folosesc uriage si sunt multumita.

zuza g spunea...

mie, imi place uriage cel mai mult! nu stiu care este diferenta intre apele termale. Probabil au si ele compozitii diferite pentru ca eu simt diferenta. Am avut ivatherm si nu mi-a placut foarte mult (apropo...nici demachiantul lor nu mi-a facut bine), acum am terminat un tub de avene, dar tot uriage o sa-mi cumpar. il tineam in frigider si asa de bine ma simteam cand pulverizam un jet de vapori reci :) si, ai dreptate. nici un tonic nu-ti calmeaza pielea dupa ce scoti punctele negre ca apa termala :)

Cya spunea...

De-acord cu beneficiile apei termale.Mie imi place cum ma scapa de usturimile cauzate de soare la orele pranzului si cum revigoreaza.Pana la Ivatherm, care pe pielea mea nu a mai avut efectul de mai sus, a.k.a. Avene.Mai exact, mi s-a parut ca e apa chioara.Raman la Avene

adela sirghie spunea...

@cyanilla Latte: cred ca e vorba de compozitie. Daca mai ai tuburile, te poti uita la lista, poate avene are ceva in plus sau o cantitate mai mare dintr-un compus. probabil avene are ceva ce ii lipseste tenului tau sau il calmeaza mult mai bine.

adela sirghie spunea...

pt zuza g si magda: eu nu am o apa termala favorita, toate mi-au facut bine, dra e interesant de stiut ce diferente ati observat voi.

zuza g spunea...

da! nu ma pricep la asa ceva si nici nu am analizat compozitiile fiecareia, dar cred ca se aplica si aici regula de la cosmetice. fiecare are compozitia ei, chiar daca multi le considera "apa chioara" :) pana si sortimentele de apa plata sunt diferite si poti sesiza diferente. repet: mie mi-a placut cel mai mult uriage, tupul ala cu albastru. nu stiu daca mai au si alt tip, dar eu pe asta l-am folosit. ah, si dincolo de sensibilitatea tenului dupa puncte negre pe care il calma cel mai bine, eu il mai foloseam si dupa operatiunea "lama de ras". cel putin la axile, atunci cand am avut o iritatie groaznica de la antiperspirant, imi calma foarte bine mancarimile. de fapt, imi treceau instantaneu. pana si pe iubitul meu l-am facut dependent de apa termala :)) el, care nu are nici cel mai mic interes fata de cremutele si lotiunile mele. isi pune mainile in cap cand mi le vede peste tot :)) m-a pus sa-i cumpar un tub de apa termala pe care sa-l foloseasca numai el. a devenit egoist cu descoperirea mea :))

Alexa spunea...

Si eu la fel ca Zuza, cel mai bine ma impac cu apa termala Uriage. Am incercat si Avene si Ivatherm, dar chiar au fost apa de ploaie pentru mine. Imi pare rau ca nu mai am recipientele sa ma uit exact ce ingrediente contin si de ce imi prieste mai mult Uriage. Ce am remarcat insa cu siguranta fata de celelalte, este ca Uriage are un gust sarat. :)

p.s. Va admir pentru operatiunea reusita de extractie a punctelor negre. Eu am pielea sensibila si nu pot decat sa ma las in mainile unei cosmeticiene foarte pricepute.

adela sirghie spunea...

@zuza: am mai auzit baieti care recunosc faptul ca folosesc apa termala, chiar daca sunt ingroziti de cutiutzele de pe masutza de toaleta a iubitelor. Incurajeaza-l sa foloseasca si va deveni mai ingaduitor si intelegator cu universul tau beauty!

adela sirghie spunea...

@alexa: in materie de puncte negre, eu le scot cel mai bine. Nu le scot odata pe toate, ca la cosmetica, mai las si pe maine, pe poimaine... Merg la tratamente cosmetice, dar mai mult pentru relaxare, scrub, masaje, masti. Nu am mai facut un tratament clasic de curatare de vreo 2 ani. Si nu vad nicio diferenta intre cum eram inainte si cum sunt acum. Ah, ba da! Tenul e mult mai putin iritat. ca in cazul epilatului, te rog sa ma crezi, Alexa.

zuza g spunea...

@ alexa, exact diferenta asta am vazut-o si eu. apa termala de la Uriage are gust sarat, spre deosebire de Avene, de exemplu. PS: abia mi-am cumparat un spray si am gasit o super promotie, sau, poate mi se pare mie pentru ca la Help Net aveau tub de 150 ml costa 230 mii (23 ron) si eu mi-am luat tub de 300 ml cu 300 mii (30 ron). Am facut afacere, nu? :))

@ Adela, sa stii ca ai dreptate. la inceputul relatiei nostre, era foarte impresionat si oarecum enervat de portfardurile mele cu tot felul de minuni si cremute, samponele si parfumele intinse prin toata casa. Dar, incet incet, l-am invatat ce face fiecare si, pentru ca eu le indragesc atat de mult, au inceput sa-i placa si lui :) si, de cate ori vin acasa cu ceva, ma intreaba curios "asta ce mai face?" :))
apropo...nu-ti imaginezi ce s-a amuzat de cremishoarele de la Embellir :) toate, micute, ca niste ciupercute. le am la baie pe policioara si il umfla rasul de cate ori le vede acolo. l-am incurajat sa le foloseasca el, macar crema aia de spalat, pentru ca nu-mi prea plac. la inceput am fost entuziasmata, dar, dupa cateva folosiri, m-am razgandit. crema aia de zi, cel putin, mi se pare foarte grasa :( cred ca ma ofticam rau de tot daca le-as fi cumparat ....

adela sirghie spunea...

cred ca o crema de la ei este 300 de euro...
chiar daca aceste creme ti se par cam grase pentru tipul tau de ten, poti sa le folosesti o data pe saptamana, noaptea, pentru hidratare, sau pe gat si decolteu.

Butterfly spunea...

Pentru mine apa termala Avene este foarte buna, nu este deloc "apa chioara" si intotdeauna m-a salvat atunci cand mi s-a iritat pielea, de exemplu iarna ma irit mereu pe barba de la plouverele cu gat :), si am folosit-o si dupa epilat si la fel am avut rezultate.

adela sirghie spunea...

si eu cred ca apa termala are calitati reale pentru tenul meu!
in primul rand calmeaza tenul iritat mai bine decat orice altceva!
am folosit mai toate apele termale, toate au fost potrivite!
nupot sa spun ca una a fost mai buna decat alta.
daca ar fi sa aleg, as alege-o pe cea mai ieftina, pentru ca toate mi se par la fel.

Anonim spunea...

am inceput si eu sa folosesc lotiunea pt piele intoleranta,deoarece mi-au iesit in barba niste bubite mici ca un fel de puncte de grasime,dar nu stiu daca dupa ce aplic lotiunea avene trebuie sa ma spal pe fata sau doar sa ma streg cu un disc demachiant

adela sirghie spunea...

@Anonim: este vorba de lotiune demachianta, micelara sau lotiune crema?

Anca Constantin spunea...

eu folosesc lotiunea micelara de la Avene si e foarte buna, dar in ultima perioada am cam ramas fara bani si trebuie sa caut produsul in locurile cele mai ieftine..eu mi le procur de aici de obicei http://www.sanafarm.ro/avene-lotiune-micelara-pierre-fabre-p-2387.html stii/stiti vreun loc mai ieftin?:*:*

adela sirghie spunea...

@Anca: nu, dar poti incerca si de la alte firme, gen Ivatherm, Yves Rocher, Cattier(de pe biobeauty.ro)

Unknown spunea...

Acest produs este un must have pentru mine, nu pot sa cred cat de buna este apa termala si cum am trait fara ea atata timp pana acum :)) O folosesc la foarte multe lucruri. Puteti vedea intreaga mea parere pe blogul
http://caliphsobeautyblog.com/apa-termala-avene-review/