joi, iulie 2

beauty de vacanta

jurnal de vacanta
(doi)
Langa mine sunt doua englezoaice si o nemtoaica. Tot concediul nu au facut decat sa stea la soare, sa bea apa sau suc si sa se mai dea, in toiul zilei, cand soarele arde cel mai tare, cu cate o crema de protectie. Cu indice mic, desigur. Nu sunt bronzate uniform, nasul uneia e juput de-a binelea si de un rosu nasol, semn clar ca piela e agresata la maxim, seamana mai degraba cu o femeie din tribul pieilor rosii decat cu o englezoaica. Banuiesc acum ca pentru ele sunt o raritate, din punctul lor de vedere eu ar fi trebuit sa stau acasa, nicidecum in concediu la mare la soare. Isi muta toate scaunele de plaja in functie de pozitia soarelui. Nu parasesc locul de supliciu decat atunci cand trebuie sa ia masa de pranz. Se vor duce acasa fericite si colorate. Va scrie pe fruntea lor ''bronz de mallorca''. Peste doua saptamani, bronzul va pali incet incet, apoi va disparea. Voi ce credeti? Cat de departe puteti merge cu sacrificiul pentru zeul soare?

4 comentarii:

tatiana spunea...

Si eu am avut nasul putin jupuit dar chiar asa m-am simtit ok. M-ai si vazut de altfel cu nasul cojit. Acum sunt ok:) Parca ma descrii pe mine acolo. Si tot asa fac si la plaja imi mut scaunul dupa soare. Daca as putea l-as lua pe tot.

adela sirghie spunea...

Tatiana, nu uita te rog: soarele face pielea sa imbatraneasca mult mai repede. Trebuie sa folosesti protectie si cand te plimbi in oras, si cand e umbra si cand stai la soare la plaja.

Zuzele spunea...

asa sunt si eu! sunt disperata sa stau la soare, pe plaja, in apa! Marea este iubirea mea :) numai ca, nu tin minte sa fi avut vreodata nasul jupuit sau alte parti ale corpului. imi hidratez pielea in fiecare zi si la plaja folosesc intotdeuna creme cu factor mare de protectie si de buna calitate. degeaba iti iei o crema cu SPF 40, de pe o taraba din piata pentru ca nu te ajuta cu nimic. eu am patit-o! conteaza foarte mult firma, in cazul asta. si cred ca foarte importanta este si grija pentru propria piele..cu cat este mai uscata si mai neingrijita, cu atat se arde mai repede si mai urat. Eu nu ma jupoi niciodata asa cum am vazut la alte prietene ale mele...sa mi se ia bucati mari de piele si sa ramana locul rosu si vizibil suferind... la mine nici nu se sesizeaza cand mi se ia bronzul..observ la dus doar..ca apa care curge de pe mine este un pic maronie :), dar nu-mi raman pete. Conteaza mult bagajul genetic si ingrijirea pielii 365 zile pe an, nu doar alea 7 zile de vacanta! pupici! have fun!

adela sirghie spunea...

sorele usuca pielea si grabeste procesul ei natural de imbatranire si ridare. din ce imi povestesti, cred ca esti printre putinele persoane care fac totul ca la carte, deci felicitari!