vineri, iulie 24

Dior svelte eau Suractive pour le corp


Folosesc Dior Eau Svelte de la Dior in fiecare vara, de cativa ani. Este body treatment fragrance, adica hidrateaza si parfumeaza in acelasi timp. Ceva de genul doi in unu. Mirosul este suav, decent, racoritor, ideal pentru canicula: trandafir, ylang ylang, rozmarin si portocala. Il folosesc dupa dus, pe tot corpul si nu mai aplic inca un alt parfum, deoarece mi se pare suficient de interesant. Nici crema sau lotiune hidratanta nu mai folosesc. Este imbogatit cu uleiuri soft, acid hialuronic, are actiune stimulanta datorita extractelor vegetale si aduce un aport de fermitate deloc de neglijat, instantaneu. Il folosesc de cateva veri, repet, numai in zilele caniculare cand simt ca ma ameteste orice mireasma mai dulceaga. Am avut o singura sticla, cu o cantitate mare, 200ml, dar a fost suficienta pentru cativa ani. Cel mai mult mi-a placut sa il aplic pe gat, piept si brate, pentru ca da o senzatie de prospetime si de luminozitate instantanee. E transparent si matasos, iar singurul defect este ca mi se va termina in curand. Voi ce parfumuri folositi pe canicula?

8 comentarii:

zuza g spunea...

ce e asta, adela ? arata tare bine, dar mireasma de dior nu prea ma coafeaza in perioada asta :)

zuza g spunea...

aaaa....abia acum am vazut ca poza asta tare draguta avea si text. sorry! :) hmm...nu stiu parfumul asta si vorba aia, dior e tatal si mamal parfumurilor mele..ador aproape tot ce tine de dior...trebuie sa merg la sephora sa-l miroasa si nasul meu ...:)

adela sirghie spunea...

zuza g, Eau Svelte e revigorant si fresh, sub forma de spray si il poti aplica generos, pe tot corpul. il poti combina cu parfumul tau preferat sau il poti folosi ca atare. eu il folosesc ca atare, desi la un moment dat l-am combinat cu quizas quizas quizas de la loewe.

Zuzele spunea...

sunt convinsa ca este foarte misto. dior este, la urma urmei, zeul parfumurilor pentru mine :) dar, problema era alta si nu vreau sa mai repet ca sunt tare amarata cu finantele :)) dar lasa ca ma fac eu mare si bogata si imi cumpar cate 3 parfumuri din fiecare model :))

adela sirghie spunea...

in materie de parfumuri, logica de beauty spune ca opricate ai putea numara pe masuta ta de toaleta, nu ai niciodata destule...

adela sirghie spunea...

insa nu ne-ai spus cum ti se pare incanto bliss, asteptam postul tau!

zuza g spunea...

o sa va spun, numai va l-am rezervat pentru prima zi de vacanta. Vreau sa-l folosesc de indata de aterizez pe pamant grecesc :) pentru ca asa imi va aminti mereu de vacanta asta...

adela sirghie spunea...

da, micutza sirena.
iti dorim o vacanta frumoasa!