luni, iulie 13

calcaie crapate


jurnal de beauty post- vacanta
(trei)
In concediul meu balear am lenevit la umbra unui maslin, am recunoscut on-line chiar din timpul vacantei. Nu m-am dat cu anticelulitic in fiecare zi cum ar fi trebuit, crema hidratanta corporala era mereu inlocuita cu cea cu spf de la bioderma si normal, substituita de aceasta, servetelele demachiante gasite pe policioara de la hotel m-au salvat in cateva seri in care am si adormit fara sa ma dau cu crema de fata, asadar am chiulit grosolan cam la tot ce se putea. Nu ma plang, chiar a fost bine. Din aceasta ecuatie, cel mai mult de suferit au avut calcaiele mele. Inainte cu o zi de a pleca in vacanta, am fost la pedichiura, unde mi-au fost razuite calozitatile ca la carte, iar picioarele mele, la final, erau fine si delicate, cu unghiile vopsite corai. Dupa care, in vacanta nici nu cred ca m-am mai uitat la ele. Am considerat ca mi-am facut datoria fata de ele si ca acum ar fi randul lor sa ma rasplateasca. Mare greseala, serios. Intoarsa acasa, am cercetat sa vad daca era pe undeva vreun dezastru. Si era. La calcaie, bineinteles. Stangul era din nou crapat, avea si vreo doua bubulitze pe partea laterala, degetele mari aveau bataturi, la fel si cele mici, mi se exfolia din nou toata suprafata palmei piciorului. Dreptul statea ceva mai bine, dar tot a fost nevoie de un masaj strasnic cu piatra ponce. Dar stangul mi-a dat mult, mult de furca. Am frecat cu ponce un sfert de ora pana sa se dezlipeasca toata pielea moarta, apoi am trecut la bataturi, care erau dureroase, am apasat, am masat, m-am suparat si am luat operatiunea de la capat. Nu imi dau seama cum in doar 10 zile toate problemele acestea s-au agravat asa de tare. Apa, soarele, clorul? Toate la un loc? Cert este ca am avut ceva de munca cu ele pana sa revina la forma initiala de netezime. Apoi am hidratat bine cu untul de masaj de la Alessandro Pedix, mi-am pus sosete si nu le-am mai scos pana dimineata. Poate ca daca povestesc asa, o postare si o intrebare pe beautynews, pare o problema minora, mai sa te umfle rasul, dar cand ai calcaiele crapate si bataturi care te dor si in flip-flop, nu mai e deloc funny. Si imi dau seama ca fiecare dintre noi are un calcai al lui Achile pe undeva. In concediu, tinzi sa uiti de problema ta cea mai arzatoare. Daca ai acnee, stai la plaja si o agravezi, sau iti strici nuanta de la par, te trezesti cu pistrui si cu pete dupa ce ai uitat de tine pe sezlong, ai nasul jupuit, sau curge pielea dupa tine. Nu pot sa cred ca sunt singura fata care se plange de un beauty disaster post-concediu.

12 comentarii:

SoSheSays spunea...

Da, normal in concediu chiar daca plecam cu un bagaj serios de produse ajungem sa folosim doar esentialul ca sa nu mai spun ca de pedichiura nu stiu cine are timp si chef, de calcaie nici atat. Am citit articolul in primul rand atunci cand am vazut titlul m-am gandit la calcaiele mele cam aspre pe care le-am neglijat...offf. O sa ma ocup si de ele. Ce crema recomanzi??

adela sirghie spunea...

Piatra ponce zilnic dupa dus si crema pentru picioare de la Yves Rocher fac minuni pentru mine.

Alexa spunea...

Nici mie nu imi plac calcaiele mele...nu sunt crapate, dar sunt destul de aspre. Ma voi uita si eu de crema Yves Rocher :), exista mai multe tipuri?

Magda spunea...

Buna!La ce adresa pot sa iti trimit un mail?am avut probleme cu internetul zilele acestea;pana acum m-am chinuit sa trimit un comment la postul asta dar m-am lasat pagubasa.o seara buna !

adela sirghie spunea...

Buna seara, Magda, imi pare rau ca ai avut probleme cu internetul, sper ca s-au rezolvat. Te astept pe adelasir@yahoo.co.uk

adela sirghie spunea...

Alexa, eu am o crema pentru calcaie cu lavanda de la Yves Rocher si un unt de masaj de la Alessandro Pedix, le folosesc pe ambele. Pentru rezultate optime, de doua ori pe zi, dimineata si seara. Zilele trecute, cand m-am intors din vacanta, m-am uns bine cu untul de masaj de la Alessandro si am dormit cu sosetele. Norocul meu a fost ca nu era cald, era noaptea cu furtuna aceea puternica

Alexa spunea...

Si eu folosesc uneori trucul cu sosetele de bumbac. :) Mersi mult pentru recomandare!

adela sirghie spunea...

neaparat sa imi scrii cum au reactionat calcaiele tale!

Magda spunea...

eu pentru calcaie crapate am folosit crema SCHOL dar nu-i asa miraculoasa cum ma asteptam desi imi plac produsele lor.e ok daca o folosesc mereu.cum uit sa dau peste 1 -2 zile imi crapa iar.acum ca e pe sfarsite as vrea sa imi cumpar tratament de la Vichy pe care mi l-a recomandat o prietena.so...e pe wish list crema de la Vichy

adela sirghie spunea...

sa ne spui cum ti se pare, magda.
suntem mai multe fete cu calcaie crapate...

Magda spunea...

sigur.va spun de fiecare data cand achizitionez cate un produs cosmetic.cred ca este bun pt ca prietena mea avea problema doar la un picior si acum amandoua arata bine dar pana nu il incerc si eu mai multe nu pot sa spun.

Butterfly spunea...

Eu am patit contrariul, am fost in concediu si calcaiele mele au aratat foarte bine, ba chiar le analizam si ma minunam de ele, si cand am revenit in moscova iar am probleme(cred ca e apa de vina), offf, voi cauta si eu crema aceea yves rocher, poate isi revin, eu pana acum nu le-am dat o improtanta deosebita, le dadeam putin cu crema si atat, deci tu zici sa folosesc piatra ponce, apoi sa dau cu crema aceea, si sosetele de bumbac(aici sosetele sunt oricum indispensabile avand in vedere frigul:)), sper sa reusesc sa le aduc pe drumul cel bun ;)