joi, iulie 16

cand e cazul sa schimbi stilistul?


Inainte sa plec in vacanta, mi-am facut programare la un hair cutting. Am sunat, m-a programat, vineri la ora 14 sunt liber mi-a spus, ok, am trecut in agenda. Eu nu fac parte din fetele abonate la salon. Merg la un hair-cutting o data la trei luni, nu ma vopsesc, nu imi pun mese, nu imi fac suvite, imi intorc singura parul cu aparatul. De-a dreptul plictisitor. Dar in ceea ce priveste hair cuttingul, acesta trebuie sa fie perfect si sunt foarte foarte carcotasa. La salonul unde merg eu, un tuns de varfuri, un spalat si un coafat lejer, natural, fara spuma si fara fixativ costa in jur de 130 ron. Cu spaga, 150. Mie mi se pare mult, pentru ca am un par foarte fin si deloc bogat, in trei minute sunt gata tunsa. Deci era vineri, pentru mine incepuse deja vacanta, parca pluteam, mergeam sa ma tund, era soare, parca vedeam baloane colorate in jurul meu cum plutesc, plutesc. Ajung la salon, vine receptionera si imi spune aaaa, pai hairstylistul nu este. Aaaa cum nu este ca stiti eu am programare...da, dar s-a imbolnavit de dimineata si s-a dus acasa, nu mai vine azi, dar e liber X, nu vreti la el? Eu am spus repede ca nu vreau pe altcineva si am iesit. In jurul meu, baloanele colorate se spargeau...chiar eram suparata. Nu merg la cineva nou decat cu recomandari serioase. Hair stylistul meu nu avea numarul meu de telefon sa ma anunte? Eram clienta lui, il sunam de pe mobilul meu pentru programari, il sunasem cu doua zile inainte, nu putea receptionera sa ma anunte sa nu merg degeaba? M-am simtit cam aiurea ca nu am fost considerata atat de importanta incat sa fiu anuntata. Nici pana acum nu m-am tuns. Voi ati mai merge la acel hair stylist in locul meu, sau ati cauta pe altcineva la fel de priceput?

35 de comentarii:

Ralu spunea...

Pai de ce sa mai mergi din moment ce tu clienta lui, cu prima ocazie cand el a avut o problema nu a bunavoit a te anunta. Ce poti deduce din asta? Ca te considera ca orice alt client, nu ca pe unulfidel, care presupun ca vine demult la el.

adela sirghie spunea...

pana acum, baiatul nu a mai facut nicio greseala. in afara de intamplarea de mai sus, nu pot sa ii reprosez nimic. e si un stilist bun si rapid. a inteles din prima ce vreau si am plecat mereu multumita de la el. receptionera mi-a spus ca a plecat pentru ca se simtea rau de dimineata. ma gandeam daca merita sa ii mai dau o sansa, poate chiar nu pastrase nr meu. as putea, de exemplu, sa ii las data viitoare nr meu si sa ii spun ca daca mai apare vreo problema, sa ma anunte sa nu vin degeaba ca data trecuta. Dar inca nu m-am decis daca fac asa sau renunt de tot la el. Dar cand am plecat de la salon, gandeam exact la fel ca tine. Intre timp, vad ca m-am mai imbunat nitel. Tocmai de aceea apreciez parerile voastre, Ralu, nu sunteti subiective, ca mine...

Magda spunea...

mi s-a intamplat si mie.nu o data ci de 3 ori.si de atunci nu m-am mai dus.eram clienta fidela de vreo 6 ani si tot nu am fost anuntata.se mai intampla...

adela sirghie spunea...

magda, inteleg ca prima oara ai trecut cu vederea, a doua la fel si a treia oara nu ai mai suportat?

Magda spunea...

pai m-am simtit aiurea.chiar asa sa nu fiu anuntata macar 1 data?nu-i bine ce spun?sau gresesc?

adela sirghie spunea...

nu, despre mine este vorba, eu nu stiu daca sa trec cu vederea intamplarea sau nu. inca nu m-am decis.

Magda spunea...

eu zic sa treci cu vederea.daca s-a simtit rau are o scuza.cand iti este cu adevarat rau nu iti mai arde de nimic.vezi cum se comporta data viitoare!

tatiana spunea...

Eu cred ca merita o a doua sansa. In plus impartasesc parerea Magdei in ce priveste faptul ca atunci cand ti-e rau nu prea te gandesti la altul. Cel mai important atunci, esti tu!
Asa ca nu fii atat de radicala, poate si tu ai fi avut o reactie similara in asa context:)

Zuzele spunea...

mie mi se mai spune si "avocatul tuturor victimelor de pe pamant" :)) cum apare unu spre care arata toti cu degetul, cum ma trezesc eu sa=l apar si sa-i gasesc intotdeauna circumstante atenuante, chiar si cand este de vina:) asadar, sunt sigura ca BIETUL frizer s-a simtit foarte rau si numai la dat 100 de telefoane nu-i mai ardea lui. Gandeste-te ca poate si tu ai trecut prin stari foarte nasoale in care ti-ai inchis telefoanele, ai tras draperiile si poate nu vroiai decat sa zaci in pat cateva ore. N-ai de unde sa stii ca el nu a lasat mesaj receptionerei sa contramandeze ea programarile, iar individa s-a luat cu barfa si a uitat, iar mai apoi a dat vina pe el. Iti dai seama ca, din moment ce a plecat acasa si a renuntat de bunavoie la toate spagile din ziua ea, s-o fi simtit chiar foarte rau. Eu zic sa-i dai un telefon si sa-l intrebi de sanatate si sa nu-i reprosezi nimic. Il lasi pe el sa spuna ceva si sa elucideze misterul. Eu zic sa-l pastrezi daca iti place asa de mult in mainile lui:) Eu as trece peste, daca as sti ca e spre binele meu! sa ne anunti ce faci! ;) G.

Cya spunea...

Girl, la cat te costa tunsul, bag picioru'n el de stilist, cu toate studiile, clientele, boala si diplomele lui.Eu mai mult de 50 (tips inclus) nu las nici de m-ar da cu spray cu aur.E drept, sunt din provincie, dar de ce sa platesti ca-n Europa si sa primesti servicii ca din Romania?

Lasand la o parte incidentul cu boala subita, care, s-o spunem pe-a dreapta, putea sa se intample oricui si nu-ti mai arde de nimic cand esti bolnav, SCHIMBA-L, asap!

adela sirghie spunea...

Cyanilla, si mie mi se pare scump 150 ron, mai ales ca la mine nu are nimic complicat, par drept, tuns pe drept, nimic filat, nici macar breton nu mai am. Si, in plus, nu sunt din pacate, nici fericita posesoare a unui par bogat. In maxim 5 minute e gata! Cred ca in Bucuresti lucrurile au luat-o razna rau de tot.

adela sirghie spunea...

draga zuza G, inca nu m-am hotarat, mai astept pareri. chiar nu stiu ce sa fac.

adela sirghie spunea...

pentru Magda si Tatiana: trebuie sa ma hotarasc repede, vreau sa ma tund!

adela sirghie spunea...

pentru Cyanilla si Ralu: bine ati venit pe beautynews si va transmit o invitatie, de a a intra si la Testimonials, noua mea rubrica. Celelalte fete dragi mie, Zuza G, Magda si Tatiana sunt reinvitate de asemenea la Testimonials, de data aceasta - Zen by Shiseido!

Magda spunea...

so...chiar trebuie sa te tunzi.cantareste!ce preferi?sa il ierti ca ti-a gresit(o singura data) sau sa risti ducandu-te cu teama,la cineva necunoscut?eu zic asa:daca vrei sa te tunzi curand:iarta-l acum (si apoi nu mai calci pe la el daca vrei )decat sa regreti ca te-ai dus la altcineva.
Stiu cum e sa pleci binedispusa,incantata ca vei avea un nou look etc si sa te intorci plangand (chiar daca la tine nu e asa complicat).
sper ca ti-am fost de folos!

adela sirghie spunea...

daaa...trebuie sa ma decid curand. pe 20 iulie vor fi 4 luni de cand nu m-am mai tuns, deja linia nu mai este dreapta si incepe sa nu mai imi placa.

Zuzele spunea...

daca vrei sa schimbi stilistul, iti recomand un tip fffffff priceput. Eu nu m-am tuns inca la tel dar toate prietenele mele, inclusiv zuza g s-au tuns si vopsit la el. Pe mine doar m-a spalat o data pe cap si mi-a aplicat tratament si pot sa spun ca am adormit acolo. este foarte priceput :) si foarte amabil. din cate am inteles, chiar el este patronul salonului si isi permite sa ofere si cadouri clientilor: sampoane sau tratamente de par :) Salonul se cheama Stilissimo si este in Militari, la SIR. Pot sa bag mana in foc pentru el pentru ca nu am auzit sa plece cineva nemultumit de acolo si am trimis muuulta lumea, iar lumea asta a trimis pe alta si tot asa :))) ca si nr de contact, eu pe astea doua le am, dar daca te hotarasti sa mergi si nu mai sunt bune numerele, iti fac rost de altele: 0771522376, 0771522383 PS: preturile nu sunt deloc mari...mai putin de 1 milion pe spalat, tratament, tuns, coafat, si bacsis :)

Magda spunea...

eu stau peste strada de SIR :D poate ajung si eu pe acolo.multumim zuzelor!
Adela urmeaza sa scriu si eu la Testimonials,nu am uitat.ma documentez si ma las inspirata de poza...

adela sirghie spunea...

pt magda si zuze: e de retinut acest hair stylist. eu cred ca oamenii buni si generosi trebuie tratati cu aceeasi masura.

Alexandra spunea...

Adela, ce ai facut pana la urma? :)
Adevarul este ca si mie mi se pare foarte mult 150 ron in conditiile in care spui ca parul tau nu necesita ingrijiri sau coafuri speciale. Stiu ca de multe ori se practica preturi stas, insa ar trebui pe cat se poate personalizate.
Ce m-a amuzat Zuza G. cu postul ei "avocatul tuturor victimelor de pe pamant" :)). Foarte simpatice Zuzele si de fapt chiar si numai ID-ul ma binedispune instant.

Ce rau imi pare ca este tocmai in Militari. Si eu as avea nevoie de hair stylist, dar as prefera ceva oarecum mai central...Eu ma duc la Streetline, al lui Cristi Pascu, dar nu pot sa spun ca m-au dat pe spate tipele de acolo.

Anonim spunea...

doamne,cate pretentii si fite poti sa ai pana la urma?au uitat sa te sune.atunci chiar nu esti importanta.de asta esti asa de ofticata?

adela sirghie spunea...

pt Alexa: nu am luat nicio decizie pana in acest moment, am o saptamana plina de intalniri, nu stiu cand voi avea cu exactitate cateva ore libere. As vrea sa incerc si salonul din Militari, dar si pentru mine este foarte departe. Tu cat platesti la Streetline?

adela sirghie spunea...

pt Anonim: mie nu imi place sa arunc cu banii si nici sa imi pierd timpul la saloane. Cred ca saloanele ar trebui sa isi respecte mai mult clientii, nu sa ii puna degeaba pe drumuri. Daca tu esti stilist si clientele tale nu mai vin la programari fara sa te anunte, pierzi timp si bani. E vorba de respect reciproc, nu neaparat de lozinca aceea care spune clientul nostru, stapanul nostru.

Alexa spunea...

Adela, pana intr-un milion, ultima oara. Eu am parul destul de des, firul grosut, nu foarte maleabil, deci este mai mult de munca. Preturile sunt insa putin fluctuante, depinde de mai multi factori (lungime, produse folosite).

De la Streetline mi-am mai cumparat produse profesionale Joico, au preturi foarte ok, chiar mai ieftine decat la Top Line.

adela sirghie spunea...

te invit si la testimonials keune, Alexa! eu am testat cateva produse de la ei si imi plac foarte tare! serumul nu il pot inlocui cu nimic, nici cel care miroase a lacramioare, nici cel nou, cu protectie solara. Am scris si despre sampon, care culmea! imi place la fel de mult.

Alexa spunea...

O sa ma documentez putin si intru si eu la testimonials! :) Am incercat multe produse profesionale pentru par, insa de la Keune nimic, deci sunt curioasa, citind si impresiile tale pozitive!

Magda spunea...

Adela,cum a ramas cu stylistul?nu ne-ai spus nimic.nu mai vrei sa te tunzi?

adela sirghie spunea...

merg saptamana viitoare, magda...

Magda spunea...

dar ce-i cu punctele de suspensie?nu esti hotarata?sau ce s-a intamplat?

adela sirghie spunea...

este primul post de pe beautynews care are 30 de comentarii...asa ca mai aman putin, de dragul artei:)

adela sirghie spunea...

de fapt m-am gandit toata saptamana ce sa fac. marti am primit de la andreea radu, o prietena, un voucher cadou la stilista ei, la un salon undeva langa Statuia Aviatorilor, Cutts se numeste. Voucherul consta in coafat gratis, deci ar trebui sa platesc doar taiatul varfurilor. Andrea spunea ca stilista ei e foarte priceputa, dar eu inca nu am sunat la noul salon. Dar cred ca as putea incerca.

adela sirghie spunea...

pt alexa: pentru mine, rubrica Testimonials este extrem de importanta, pentru ca imi doresc sa testam cat mai multe produse si sa incercam sa departajam reclama si marketing-ul sau pr-ul, de calitate. Nefiind vorba de o revista glossy, ci de un blog unde esti liber sa spui si ce produse iti plac, dar si ce dezamagiri cosmetice ai intampinat, am mare nevoie si de ajutorul vostru. Eu asa am gandit de fapt beautynews by adela sirghie.

Magda spunea...

Adela cum a ramas cu stilistul?nu te-ai mai tuns?

Butterfly spunea...

Chiar Adela, cat ne mai tii in suspans?:)) (glumesc desigur)
Ai reusit sa starnesti controverse cu postul asta...
Pe de alta parte, mie mi s-a intamplat sa am o programare la cosmetica si cosmeticiana sa aiba un necaz in familie(tatal ei avusese un accident si era in stare foarte grava la spital)si am simtit-o ca nu era in forma, nu am fost la fel de multumita de ea ca de obicei, si ma gandesc in cazul tau, daca ramanea stilistul la job si te tundea aiurea? e neplacut ca nu te-a sunat dar cine stie pana la urma care a fost situatia...

adela sirghie spunea...

my lady butterfly,
eram tare suparata cand am scris acest post
intre timp m-am tuns la acelasi stilist:)
nu si-a cerut scuze, dar mi-a explicat ca i s-a facut rau si a fost luat cu salvarea(racise de la aerul conditionat)
m-a truns asa de frumos si am plecat atat de multumita, incat ma gandesc sa ma duc si saptamana viitoare tot la el
asa ca declar: happy end fericit!!!!