luni, iulie 27

carla bruni


nu-i asa ca nu mai stii ce sa zici?

13 comentarii:

zuza g spunea...

esti fan?

adela sirghie spunea...

nu.
e o scorpie.
dar ma intriga. si e foarte frumoasa.
si a creat un stil orice ai spune.
stilul carla bruni.

Magda spunea...

mmm...interesanta poza,da

adela sirghie spunea...

da.
scorpie de-a dreptul.

Zuza O spunea...

Superba Doamna Sarkozy!

adela sirghie spunea...

stii, Zuza O, inainte sa iau decizia de a publica poza cu Carla pe blogul meu, in afara de faptul ca am fost impresionata de poza ei,e o femeie foarte frumoasa, m-am gandit ca poate ar trebui sa scriu ceva de genul doamna Frantei, prima doamna a Frantei, doamna Sarkozy, dar mi-am dat seama ca ea este Carla Bruni! Avea un nume inainte de Mark Levy, de Mike, de Sarkozy. Sincer ma uit la ea ca la Putin!

zuza g spunea...

mie nu imi place deloc aceasta creatura! mi se pare scary, freak, emo, roakera, vama veche style, bautoare de vodca, fumatoare de iarba si sado-maso :)) poate sa fie prima doamna a frantei, dar eu o asociez tot cu perioada ei de hippioata, cand era amanta de roakeri si bea pe plaja pana dimineata, iar apoi adormea cu capul pe chitara. si am impresia ca se sufoca in hainele astea stilate pe care este obligata sa le poarte. ea e genul ie, blugi rupti, slapi...nu stiu...asta imi inspira mie

adela sirghie spunea...

foarte interesant ce spui tu, zuza g! te admir pentru parerile tale radicale!

Mihaela Panoiu spunea...

dupa mine, poza asta imi emana mai degraba masculinitate decat sarm si inefabil feminin. parca e ceva care nu se potriveste. tigara aia care ei nu ii da niciun je ne sais quoi, florile alea opulente care contrasteaza cu taietura abrupta a obrazului ei, postura de balerina care ar vrea sa transmita gratie dar parca nu reuseste... chiar ca nu stii ce sa zici. poate de asta e si asa de interesanta. ca nu ii gasesti ... "punctul pe i" ca sa zic asa pt care iti retine privirea.

adela sirghie spunea...

si mie imi scapa, Mihaela. nici eu nu am stiut sa o definesc.

madalina spunea...

Ador genul asta de frumusete... Iar Carla se incadreaza...

adela sirghie spunea...

love her or hate her
nu a ramas indiferenta nimanui

Butterfly spunea...

In fotografia asta arata interesant, dar in general nu imi place de ea, poate pentru ca nu imi place nici de sotul ei, dar pe de alta parte mi se pare foarte tare ca a reusit sa devina prima doamna a Frantei, clar va ramane in istorie:))