sâmbătă, iulie 11

dior addict lip polish


Iubesc gloss-urile! Toate gloss-urile! Sunt funny si stralucitoare, le aplici cu usurinta, sunt transparente si miros ademenitor. Nou aparutele Addict Lip Polish de la Dior au o prezentare minunata, foarte greu sa le rezisti, deci trebuiau repede adaugate pe beautynews. Stiu cateva fete care semneaza addict atunci cand vine vorba de Dior, deci se vor bucura sa le gaseasca semnalate aici pe blog. Textura e fina, produsul e hidratant si nu prea lipicios, semnul clar ca tehnologia avanseaza in acest domeniu de la gloss la gloss. Aplicatorul e si el interesant, elibereaza doar cantitatea necesara de produs, deci nu curge nimic. Roz, corai si bej sunt culorile in care poti investi fara nicio grija.

12 comentarii:

Zuzele spunea...

Wow! si eu iubesc gloss-urile, mai ales ca am buzele destul de subtiri si am impresia ca prind volum atunci cand le dau cu gloss. Acum folosesc unul de la Sephora , Rainbow, usor rozaliu, cu particule stralucitoare in el. Foarte dragut! Am mai avut unul foarte foarte bun de la Givenchy..hmm...ce miros, gust, culoare avea... parca mancam o acadea cu capsunele de fiecare data cand il aveam pe buze :) Ah! si apropo de Addict :) sigur, o sa devin dependenta de el de la prima glossuire ;)) daca mai are si iz de parfumul cu acelasi nume, sunt in love forever!

adela sirghie spunea...

uite ai inventat un verb nou: a glossui;glossuire. Te rog mult mult incearca si gloss de la Shiseido, cosmeticele japonezele castiga teren in inima mea, as vrea sa stiu ce parere ai si tu.

o-felie-de-liliac spunea...

eu mi-am cumparat de cateva zile un luciu de la clinique, e beton. sunt super-multumita.
si eu sunt o mare iubitoare de luciuri de buze.
luciul de buze in combinatie cu smokey eyes mi se pare cel mai misto machiaj de seara.
asta al meu de la clinique e o nuanta foarte interesanta... ii zice black honey, nu stiu daca a aparut nuanta si in ro, dar eu sunt tres enchante. si cum n-am gasit o postare cu luciuri clinique, m-am bagat si eu aici. sper ca nu te superi, Adela :)
apropo, precum ai vazut, am revenit :)

adela sirghie spunea...

Am folosit cateva produse de la Clinique mai demult, in special creme.
Gloss nu am avut insa, dar black honey suna interesant ca nuanta.

Anonim spunea...

Cele mai bune glossuri sunt de la Clinique si am incercat o gramada: Dior, Shiseido, Estee Lauder, Sephora Lancome ca sa nu mai zic de L'oreal Bourjois si celelalte marci. Clinique rezista cel mai mult pe buze nu se strange dungulita aceea urata dupa cateva ore, hidrateaza si isi mentine culoarea e cel mai buuun! Si nici nu este extrem de scump. Adela tie care gloss iti place cel mai mult? Agnes

adela sirghie spunea...

@Agnes: chiar am stat si m-am gandit dupa ce am citit comentariul tau. Nu am o firma preferata de gloss-uri, stiu ca la un moment dat imi cumparam de la Seventeen si imi placeau foarte mult, iar pretul era destul de mic:)
Acum am de la Cargo, de la Stilla si de la Sephora. Cred ca am avut de la mai toate firmele mari, inclusiv Chanel. Nu sunt prea pretentioasa in privinta lor. Investitia majora in cazul meu:: cremele de ochi si de fata, scrub, masti, fond de ten, fard de obraz, pudra, masaje si fitness. Ah, da si genti, dar e deja alt demeniu:)
La gloss si la sampoane, desi am incercat scumpe si ieftine, eu nu vad o diferenta.
Dar la un fond de ten-oh, da, e enorma!
Insa depinde mult de la caz la caz, pentru ca tu iti cunosti punctele in care trebuie sa investesti mai mult:)
Agnes, nu sunt sigura ca am transmis un mesaj simplu si clar, te rog sa imi spui daca m-am facut inteleasa:)
xoxo

Anonim spunea...

Inteleg punctul tau de vedere :). Totusi mie cred ca imi place mai mult sa-mi evidentiez buzele cand ma machiez. Chiar in acest moment am numarat de curiozitate glossurile mele si am 18 :). Ziceai ca de la Seventeen ti-au placut? Pe acestea nu le-am incercat maine merg la shopping. Pupici Agnes

Anonim spunea...

Aaa si inca ceva: de ce investesti mult in produse exfoliante? Eu folosesc zat de cafea impreuna cu gelul meu de curatare zilnic. Nu mi-a placut niciodata senzatia care o lasau scruburile din comert aveam impresia ca nu curata suficient in schimb cu metoda mea sunt muklt mai multunmita de rezultat. Mai inlocuiesc cateodata si faina de malai macinata mai fin. E cam acelasi rezultat. Am mai citit in blogul tau ceva despre microdermabraziune si as vrea sa o incerc. Am tenul gras cu tendinte acneice imi recomanzi tu un produs? nu conteaza pretul deoarece tenul meu este de nepretuit! Agnes

adela sirghie spunea...

Da, cred ca vreo doi ani de zile am folosit numai Seventeen, Erau lipicioase, dar hidratante si imi cumparam in nuante naturale.
Daca iti plac-sau nu iti plac, te rog sa imi impartasesti si mie parerea ta.
Pentru ca daca in acest moment cineva m-ar ruga sa ii recomand un gloss, as recomanda Seventeen:)

adela sirghie spunea...

Microdermabrasion de la dr Brandt, clar!
Poti cere o cutiuta mica cu produs de testat acasa. Vanzatoarele din Magheru sunt mai dragute, am fost cu o prietena acum cateva zile(tot pt micro) si au fost generoase. Prietenei mele i-a placut mult micro, are tenul gras cu tendinte acneice.
Diferenta chiar se vede, dar cere o cantitate mica pt a incerca inainte de a cumpara o cutie mare.
xoxo!

Annamaria spunea...

A venit Mos Craciun si la mine, ce-i drept, destul de timpuriu...si e cam hot! A dat iama in portofelul meu inainte hi hi...

Rezultat:
- Dior Addict Ultra-Gloss(Satin Peach)
- Shishedo Luminizing Lip Gloss (Café Crème)
- Lancôme Fever Gloss (Charming Pink)

God, cat iubesc eu Craciunul, cand pot sa fac excese nebanuite!

adela sirghie spunea...

te rog mult mult incearca by terry...restul nu vor mai conta prea tare...