joi, iulie 16

epilatul, programarea, ceara, lama si alti demoni-urmarea


jurnal de beauty post-vacanta
(cinci)
ieri dimineata am facut dus si m-am dat cu scrub pe tot corpul, apoi v-am anuntat ca urmeaza sa ma epilez singura cu ceara calda, ceea ce am si facut. intre dus si epilat au trecut in jur de 3 sau 4 ore, deci parul nu era tocmai moale, cum ramane dupa baie. Nu m-am dat cu anticelulitic nici cu lotiune de corp, sa fiu sigura ca se ''ia'' parul bine. Am incalzit ceara, eram plina de voie buna, cele doua matze british shorthair ma asistau pline de entuziasm si de curiozitati pisicesti. Am inceput cu o zona usoara, picioarele pana la genunchi. dupa ce am terminat cu stangul, am trecut la dreptul. foarte usor si foarte eficient, la fel ca o cosmeticiana. parul era numai bun de smuls, nu crescuse sub piele si se lua foarte usor, pentru ca o luna intreaga folosisem numai lama. nu m-am grabit, am luat fasii mici, m-a durut muult muult mai putin decat daca as fi mers la salon. nici macar nu s-au inrosit locurile de unde smulgeam radacina, decat asaaa foarte putin, de bun simt as putea spune. Apoi am epilat genunchii si pulpele in fata si totul parea la fel de usor. Dar partea dificila, dupa cum banuiam, era inghinalul, zona intima. s-a luat la fel de usor ca restul, dar m-am straduit destul de mult, in diverse pozitii. sincer, nu e usor sa te epilezi singura in hmmm... fund. dar nici imposibil. intr-un final, mi-a iesit perfect, dar am si transpirat putin si chiar am obosit. Asa ca am decis sa ma opresc si sa continui a doua zi, adica astazi. deci,
VA URMA

7 comentarii:

Butterfly spunea...

Adela stii cumva daca este adevarata chestia aia ca trebuie sa dai cu lama ca sa nu mai creasca sub piele?Ma innebunesc firele crescute sub piele si nu stiu ce sa mai fac, parca mi-ar parea rau sa dau cu lama totusi...

adela sirghie spunea...

este 100% adevarat!
garantat
este cea mai buna metoda
eu o folosesc mereu intre 2 epilari cu ceara.
alte metode ar fi scrub o data la doua zile si zilnic-folosirea unei creme cu AHA pentru corp.
dar cea mai sigura este lama.

Dana spunea...

Adela, de care ceara folosesti?

Ce dimensiune trebuie sa aiba parul cand folosim ceara?
In sensul, trebuie ca firul sa fie mai lungutz sau mai mic sa se ia bine?

De teama durerii,pana acum nu m-am epilat cu ceara sau aparatul [exceptand mustata :)]. Am apelat la aparatul de ras, dar stim cu toate avantajele si dezavantajele acesteia.:)

Merci! O zi vesela!

adela sirghie spunea...

welcome, Dana!
eu am cumparta ceara la kg, de la un targ, a costat 37 sau 38 ron/kg. Nu stiu de la ce firma este, are o culoare bej foarte placuta. In martie-aprilie sunt iarasi targuri de beauty, in tentionez sa imi cumpaar o ceara noua, o sa fiu atenta la ce scrie pe cutie(firma, ingrediente scl). Eu nu cred ca trebuie sa existe o delimitare de genul:asteapta ca parul sa aiba 1 cm, apoi smulge-l. Cand mi se pare ca se vede, aplic ceara, iar daca se ia-foarte bine, daca nu-mai astept cateva zile. Daca parul este mai lung, doare mai tare decat daca il epilezi cand este mai micut. In special in zona inghinala. Dar daca iti doresti o estimare, epilatul o data la trei saptamani este ok. Dar depinde si de cat de repede iti creste tie si de cantitatea de par:)

Dana spunea...

Multumesc pt. raspuns! Inca o intrebare as avea. Eu nu-s lamurita in privinta alunitelor. Am cateva la nivelul pielii (de ex. pe antebrate). Nu-s proeminente. Sunt asemenea unor puncte, dc pot spune asa. Ma intreb dc ele sufera la epilatul cu ceara sau cu aparatul?! sau trebuie evitate?

adela sirghie spunea...

Dana, daca nu sunt crescute peste nivelul pielii, nu trebuie sa iti faci probleme.

rozza spunea...

Scumpa Adela, nu ai idee cat de folositoare ne sunt postarile tale de acest gen. Majoritatea fetelor din blogosfera parca se tem sa atinga aceste subiecte...
Acum, dupa ce m-am pregatit suflteste citindu-ti blogul , ma duc si eu sa "ma fac frumoasa" :)).

Hristos a inviat si sa ai parte de niste sarbatori linistite, insorite si pline de voie buna! (atat cat a mai ramas din ele)