vineri, iulie 17

epilatul, programarea, ceara, lama si alti demoni-finalul


Pentru ca epilatul brazilian efectuat singura acasa m-a cam stors de puteri (dar ma declar foarte foarte multumita de rezultat), am amanat cateva portiuni pentru ziua urmatoare. Partea din spate a pulpelor a fost putin grea, pentru ca aveam par crescut sub piele, dar a fost floare la ureche fata de brazilian, asa ca nu pot sa ma plang absolut deloc. Aceasta a fost sigura zona in care parul crescuse alandala, sub epiderma. Bratele au mers struna, la fel si mustata. La axila nu aveam nimic, eram rasa cu lama si nu crescuse suficient incat sa poata fi luat cu ceara. Am smuls cu penseta firele crescute sub piele in zona din spate, nu erau oricum foarte multe. Daca ma intrebati de pozitiile folosite, imi este enorm de greu sa va dau detalii, pentru ca le-am si uitat. Tot ce pot sa spun este ca am incercat pana am reusit, si mi-am adus aminte, in disperare de cauza, de toate tacticile pe care le folosea cosmeticiana de la salon. Repet, m-a durut mult mai putin decat daca as fi apelat la serviciile unei cosmeticiene, nu stiu daca este o regula general valabila, nu poti afla decat daca incerci si tu. Iar pielea s-a inrosit mult mai putin decat de obicei si si-a revenit total intr-o ora. Cand ma epila cosmeticiana, chiar si a doua zi ramaneam iritata si rosie, pentru ca am o piele foarte alba si sensibila.
HAPPY END foarte fericit

Niciun comentariu: