sâmbătă, iulie 25

hermes eau de pamplemousse rose


Mireasma de grepfruit intinereste cu 7 ani, asa umbla vorba prin Mallorca luna aceasta. De fapt, se pare ca barbatii ne percep cu 7 ani mai tinere cand purtam acest gen de parfum racoritor, in stare sa se ia la harta cu canicula din Bucuresti si cu pietrele topite de pe strada. Una dintre marcile mele de suflet, Hermes a lansat in aceasta primavara Pamplemousse Rose, care se traduce, atentie! prin grepfruit si trandafir, nicidecum prin grepfruit roz. Mentionez acest lucru deoarece trandafirul aduce o nota florala rafinata in compozitia totala, dar extrem de delicata, asa ca daca vrei un parfum care sa miroasa a trandafiri, tot Paris de la YSL iti recomand. Nu l-am cumparat inca, dar este pe wish list. In afara de trandafir si grepfruit, mai contine lamaie, vetiver si rhubofix, o molecula patentata de Firmenich, asadar este mai degraba amarui decat soft. Pamplemousse rose a fost conceput ca un parfum unisex, dar mie mi se pare mai degraba feminin vara si masculin iarna. Daca ar trebui sa fac o rubrica de parfumuri anti-canicula, acesta ar fi printre primele, alaturi de Mentafolia, Aqua Fresca, Aqua di Gio, Lemon si Cucumber de la Marc Jacobs si Eau Svelte de la Dior.

4 comentarii:

Zuzele spunea...

tocmai ce l-am testat si eu astazi! este superb!!!!!!!!! fix parfumul de care ai nevoie pe caldura asta! :)

adela sirghie spunea...

da, pacat ca nu este prea vizibil pe rafturi. Eu l-am gasit undeva jos, parca la rubrica "si altele", nicidecum la loc de cinste cum i s-ar cuveni unui hermes. Eau de Merveille era mai vizibil, dar eu ma feresc de obicei de parfumurile la moda.

natty spunea...

eau d'orange verte este minunat si el pentru canicula...
pe acesta cu grapefruit si trandafir nu l-am mirosit inca dar ma descurajeaza pretul (cam 3.5 mil) si masuta mea de toaleta revarsnadu-se de parfumuri :)
iar daca il miros si imi place fac ce fac si tot il cumpar - asa ca mai bine mai astept putin :)

adela sirghie spunea...

da, te inteleg foarte foarte bine, si eu am o masuta de toaleta plina de parfumuri. la fel ca si tine, am luat decizia sa ma opresc pana cand se mai termina...
dar incerc in fiecare saptamana cel putin 9 parfumuri noi.