luni, iulie 13

investitia in beauty (din nou despre)


Nu stiu precis cate ore au trecut de la intamplarea cu fata cu acnee de la Trattoria Roma, insa eu nu ma pot gandi decat la acest lucru. Si mi-am adus aminte de o alta intamplare. Eram cu o prietena la cumparaturi. Ea a ales sa isi cumpere un outfit dragutz de la Stefanel, eu m-am decis pentru o crema scumpa. Era o perioada in care nici eu, nici prietena mea Oana nu stateam pe roze cu banii, asa ca trebuia sa alegem cand mergeam la shopping: ori o rochie frumoasa, ori un parfum , ori o crema performanta. Cred ca era in urma cu 15 ani, cand si salariile noastre erau altfel, deci trebuia sa decizi pe ce iti cheltuiesti banii in luna aceea. Ea si-a luat o rochita frumoasa de la Stefanel, iar eu-o crema de la Clinique. Amandoua eram insa foarte fericite cu alegerea facuta, semn ca ne gandiseram bine de tot inainte. Eu aveam probleme cu tenul, ea putea dormi si nedemachiata, nu patea nimic. Asa ca Oana nu isi putea imagina cum poate cineva sa cumpere o crema asa de scumpa, cand putea sa aleaga ceva muult muult mai vizibil. Chiar asa mi-a si spus, ca pretul unei crema nu il vede nimeni, pe cand o haina de firma, daa, cade altfel, te avantajeaza, te face vizibila fara alt efort. Eu in locul tau nu as da atatia bani pe creme, mi-a reprosat, mai in gluma, mai in serios. Iar eu i-am raspuns ce as raspunde si astazi. Pielea mea este cea mai valoroasa. Ei i se cuvin, asadar, cele mai performante formule, tratamente, delicii si artificii.Stiu ca majoritatea revistelor glossy gen Elle, Vogue sau Harper's, pun pe prima pagina, a doua, a treia si a cinsprezecea haine ametitor de frumoase, si abia la final beauty, dar va rog sa ma credeti pe cuvant ca acestea nu valoreaza nimic daca epiderma ta nu e sanatoasa, frumoasa si hidratata. Petele, cicatricele, cosurile, ridurile adanci, netratate, punctele negre strica orice tinuta, nu conteaza ca e semnata Isabel Marant, Stella Mc Cartney, Prada, Dior, Balenciaga, Fendi, Lanvin, Balmain sau Ellie Saab. Eu, daca ar trebui sa aleg intre o rochie si o crema, as alege crema. Voi ce ati alege?

10 comentarii:

SoSheSays spunea...

Sunt perfect de acord cu tine.
Cel mai mult conteaza sa poti fii frumoasa fara nici o haina pe tine. De aceea imi cumpar creme mai scumpe si fonduri de ten high-end desi daca ar fi sa cheltuiesc in functie de prioritati si in raport cu bugetul de care dispun nu mi-as permite teoretic sa imi cumpar acele produse.

adela sirghie spunea...

eu cred ca o piele frumoasa, ingrijita si hidratata trebuie sa fie o prioritate pentru orice fata. chiar daca asta inseamna mai putine perechi de pantofi sau rochite nostime. ca sa arati bine la 40 de ani, trebuie sa incepi sa ai grija de pielea ta de la 20. daca ai probleme de piele, trebuie sa le rezolvi, sau macar sa le ameliorezi.

Unknown spunea...

Draga mea, stii foarte bine cat ma chinuie pe mine problema tenului si stii la fel de bine cate investitii am facut in dermocosmetice dintre cele mai scumpe. chiar daca in urma cu cayteva luni am descoperit cu totul intamplator ca imi merge tare bine cu csometicele de la neutrogena (ieftin si bun, nu?), nu ma pot abtine sa mai incerc din cand in cand si altceva, ocazie cu care am descoperit de la La Roche posay, o iubire m ai veche, un demachinat fiziologic pe care ti-l recomand din toata inima:-)))

adela sirghie spunea...

mie neutrogena nu mi s-a potrivit asa de bine cum ti se potriveste tie, eu le-am clasat la ok si atat, pentru raportul pret-calitate.

Alexa spunea...

Eu aleg la fel ca tine. Intr-adevar hainele conteaza, ambalajul exterior transmite multe mesaje despre tine ca persoana...dar de haine te plictisesti, hainele se demodeaza, uneori ai impresia ca pur si simplu nu te mai avantajeaza, influentata poate de tendintele actuale in moda sau schimbarile produse in noi. Sincer, mi s-a intamplat sa cumpar ceva din magazin si o data ajunsa acasa sa nu mai imi placa atat de mult (si nu as crede ca sunt un caz singular). Hainele se schimba, spre deosebire de piele, par pe care le vedem zilnic in oglinda, coabitam cu ele pana la venerabila varsta de 99 ani (sa te citez din postul anterior :)). Nu pot sa arunc pielea pe un umeras in dulapul intunecat pentru ca s-a uzat si nu mai imi place; nici sa cumpar alta. Investitia in beauty trebuie sa fie permanenta. De aceea apreciez mult si blogul tau, pentru ca este nevoie sa fim informate si in materie de beauty si sa alegem rational.

Mi s-a intamplat si mie exact aceeasi poveste. Cred ca noi, cele care am avut/avem probleme cu tenul (indiferent de natura lor) devenim mai constiente de importanta ingrijirii pielii si ca frumusetea, in toate sensurile ei, nu este o calitate perena.

adela sirghie spunea...

eu cred ca beauty este si va fi mereu inaintea fashion-ului, desi printul le promooveaza invers.

Gaby spunea...

Crema, clar! Hainele alese cu puţină imaginaţie, curate şi călcate oferă un aspect plăcut chiar dacă sunt ieftine, brand name sau made in china no name.

adela sirghie spunea...

o piele frumoasa si un ten ingrijit spun mai multe decat un taior chanel. subliniez faptul ca nu neg importanta unui taior impecabil de la chanel!

lavy spunea...

ha ha, e simplu fetelor: luna asta o crema, luna viitoare rochia:P

andra spunea...

cu siguranta as alege o crema. mereu tenul si ingrijirea corpului ar trebui sa fie pe primul loc.