joi, iulie 30

KEUNE OIL SUN SUBLIME


Vara aceasta nu m-am mai sinchisit prea tare, ca altadata, ca sunt asa de alba-alba: am purtat zambind rochii, fuste, maieuri, tricouri decoltate peste o piele frumoasa, luminoasa, palid-laptoasa precum a multlaudatelor si frumoaselor venetiene, hidratata si protejata de razele soarelui sau solarului. Nici macar cu autobronzant nu m-am mai dat de vreo doua luni, nici macar asa, un strat subtirel, de kiki. Desi intoarsa din concediu, am primit multe intrebari de genul "Dar tu cand pleci in vacanta?" Le-am explicat tuturor punctul meu de vedere si m-au ascultat toti, fara exceptie, cu luare-aminte, semn ca si in mintea lor se involburau niste intrebari legate de subiectul cancer de piele. Multa lume nu foloseste creme de protectie pentru ca intra greu in piele si nu au chef sa intinda la nesfarsit si sa maseze un strat albicios si lipicios pana intra in epiderma, se tem ca se vor intoarce fara sa se bronzeze din vacanta dupa ce au stat ore in sir la plaja(o crema cu SPF 40-50 poate face acest lucru!). Asa ca astazi am hotarat ca voi prezenta un produs Keune, incercat de mine, desigur, si care mi s-a parut inovator in domeniu. Este un ulei satinat, foarte placut la atingere, cu un miros delicat si sexy, de migdale. Intra usor in piele, trebuie doar sa il mangai suav pe brate, decolteu, picioare scl, are filtere uv si este rezistent la apa. Este creat si pentru par si pentru corp, se pulverizeaza inainte de expunerea la soare. Avand un indice de protectie 8, te lasa sa te bronzezi, dar te si protejeaza. Eu l-am folosit in special pentru corp, pentru ca lasa un strat satinat, imi place mult cum miroase si poate inlocui cu succes parfumul. Poate fi folosit si seara, pentru ca hidrateaza si catifeleaza fara a incarca. Fetele care doresc sa incerce cele doua produse din gama Keune Sun Sublime, samponul si uleiul de par si corp, sunt rugate sa lase comentariile aici sau la Testimonials. Astept comentariile voastre pana pe data de 4 august inclusiv.

12 comentarii:

Madalina spunea...

Hmmm, interesant produs! E ca bomboana la care savureaza un copil. Il vreau!

adela sirghie spunea...

eu initial am fost sceptica in privinta keune, dar trebuie sa recunosc faptul ca am avut o surpriza de proportii!

Unknown spunea...

stii deja ca, la fel ca tine, sunt total impotriva expunerii neprotejate la soare (eu, spre deosebire de tine, trisez cu autobronzant light). E funny deja pentru mine cum se uita toti la mine ca la o ciudata cand ma vad la mare asezata sub umbrela, cu cate 3-4 creme de protectie, incepand cu spf 50+ si terminand cu 20, pentru orele diminetii, cand soarele este mai bland si a devenit deja enervant sa fiu intrebata ce am facut in vacanta de "m-am intors mai alba decat cand am plecat". cred ca povestea cu crema de protectie tine mai mult de o oarecare constientizare a riscurilor expunerii la soare decat de neplacerile produse de cremele/sprayurile cu protectie, pentru ca majoritatea celor pe care le-am folosit in ultimul timp sunt mai mult decat ok si au o textura mega prietenoasa (stii ca ti-am scris si tie, chiar aici pe blog, de cele din gama Soltan de la Boots). la fel, exista si variante fara parfum, hipo alergene, cum sunt cele cu apa termala de la iwostin. oricum, eu sunt indragostita de lotiunea de la dr. Murad, cu spf 30, cea pe care mi-ai daruit-o chiar tu anul trecut:-)) si pe care am apucat s-o folosesc abia anul acesta. cred ca as putea insa s-o "tradez" cu cea de la keune.

adela sirghie spunea...

eu am doua autobronzante de la lancaster, stau pedepsite si nebagatein seama de doua luni, in dulapul din baie; ma gandeam acum 5 minute sa le folosesc zilele acestea, nu de alta, dar sunt foarte bune si prietenoase cu pielea mea, si am dat si o groaza de bani pe ele!

Unknown spunea...

pai, draga mea, eu zic ca e momentul. daca tot te-ai epilat, asa cum ne-ai povestit:-))) si te-ai exfoliat, esti pregatita pentru o portie de "bronz la tub".

adela sirghie spunea...

asa e.
recunosc, m-am expus total, dar macar am fost sincera!

Magda spunea...

mi se pare genial ca il poti folosi atat pe par cat si pe corp.stiam de keune dar nu am folosit avand in vedere si pretul produselor.sunt pe sfarsite cosmeticele mele intr-un moment clar nepotrivit;samponul,balsamul,exfoliantul,crema de calcaie,mascara,tratamentul de par si alte cateva...nu promit ca imi cumpar cat de curand un produs keune,tratament obisnuit pt par sau cel cu FPS dar cand am sa folosesc va anunt.

o-felie-de-liliac spunea...

da, da, da, suntem in aceeasi tabara.
am si eu o piele destul de alba, destul de deschisa :)
nu ma deranjeaza, pielea alba e pielea nobila, cum zice murphy, dar societatea noastra nu are nevoie de nobili :)

eu, totusi, am nevoie de o piele alba :)

si sanatoasa :)

la solar am fost o singura data in viata mea, am 23 de ani, deci fac parte din generatia fetelor-fan-solar, si am crezut ca imi blestem zilele :)

am stat doar 6 minute si cand am iesit, imi simteam pielea... cum sa zic... ravasita dupa eveniment :))

nici la soare nu prea stau, atata cat ma bronzez mergand pe strada.

in vacante nu-mi place sa merg la mare, prefer sa ma duc intr-un oras sa vizitez, mi se pare mai relaxant, mai reconfortant :)

vreau ca la 40 de ani viitorii mei copii sa nu zica: "mami e o stafida", ci sa zica "mami are pielea fina, de catifea"

adela sirghie spunea...

pt o-felie-de-liliac: so young! so beautiful! so smart!
ultima oara cand am avut 23 de ani era acum 14 ani, o vesnicie!

adela sirghie spunea...

pt magda: e un produs de tipul 2 in 1, logic e sa iti aperi pielea si ...sa nu te bata soarele in cap!

natty spunea...

nu am folosit produse keune - eu folosesc de la guerlain un ulei din gama terracota (se numeste "huile du voyageur") care are un amarat de spf 8 - eu il folosesc doar la birou pentru o stralucire subtila a pielii
pentru plaja - spf 50 fata corp fara discutie - dar nu produse minerale - am avut de la avene o lotiune anti-soare pt fata cu minerale si eram alba tot timpul pe fata (ele de fapt nu intra in piele ci raman la suprafata si formeaza un ecran impotriva soarelui)

adela sirghie spunea...

hello natty, ma bucur mult sa vad prietene noi pe blog! guerlain huile du voyageur miroase divin! l-am testat si am citit despre el.
da o stralucire rafinata pielii, e nutritiv si foarte placut de purtat. cred ca si seara este la fel de interesant de folosit.
sigur, un indice de 8 nu este nici pe departe suficient pentru plaja, dar asigura un minim de protectie, suficienta pentru drumul pana la birou.