luni, iulie 20

Keune Sun Sublime


Marturisesc: am renuntat sa mai caut samponul ideal pentru parul gras, care ma va scuti de spalatul o data la maximum trei zile, pentru ca am ajuns la concluzia ca acesta pur si simplu nu exista. In schimb, fiind mai relaxata din acest punct de vedere(=am inteles ca ma voi spala des pe cap cate zile voi avea si nu am ce face), am descoperit cateva sampoane bune, printre care cel de la Keune, din gama Sun Sublime, care m-a cucerit de la prima spalare pe cap. Este un sampon delicat, recomandat pentru parul expus razelor solare, apei sarate a marii si clorului din piscina. Este foarte summerlike, deoarece razele soarelul dauneaza nu numai pielii ci si parului in egala masura. Si cum am hotarat ca vara aceasta voi trage cat mai multe semnale de alarma sperand sa ma auda toti cei care abuzeaza de soare si se expun neprotejati, voi prezenta, pe rand, mai multe produse din gama Keune Sun Sublime. Cel mai mult mi-a placut la acest sampon ca, odata aplicat pe parul ud, se imprastie foarte foarte usor pe scalp, fara sa iti ajunga insa in ochi si sa te usture. Parul aproape ca se spala singur, asa ca daca te speli des pe cap, cum fac eu, vei considera aceasta calitatate ca o binecuvantare. Miroase placut, racoros, asemanator cu citricele. Este al doilea produs pe care il incerc de la Keune, dupa serumul pentru varfurile despicate si ambele mi-au placut atat de mult incat intentionez sa am o relatie serioasa si de lunga durata. Samponul se poate folosi si pentru corp, dar eu il folosesc numai pentru par, pentru ca gel de dus bun am mai gasit, dar sampon care sa imi placa...mai rar. Costa 60 ron(acesta este pretul recomandat) si il gasesti in saloanele specializate.

4 comentarii:

Madalina spunea...

Pot sa fac o comparatie? Samponul este ca perechea perfecta de jeansi pe care o cauti toata viata... Intotdeauna apar nouati, intotdeauna vom gasi pe piata chestii mai bune. Doamne ajuta...sa fie din ce in ce mai multe si bineinteles calitative. Si eu am incercat zeci de sampoane. Ce-i drept parul meu nu se ingrasa foarte repede, in schimb am o alta problema. Se incurca. Acum folosesc sampoane Vichy, iar pentru a-l descurca imi iau un balsam care nu necesita clatire de la Body Shop. Sunt foarte multumita... Dar ce-i drept, ori de cate ori intru printr-o farmacie ma uit ce a mai aparut nou in materie de produse pentru ingrijire capilara. In ultima vreme am folosit o masca de la Kerastase si am observat ca parul meu tinde sa fie mai cuminte. Nu se mai incurca si e in acelasi timp foarte lucios. Am sa recomand prietenelor cu par gras acest sampon. :)

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, madalina! samponul nu e numai pentru par gras, sunt sigura ca o sa iti placa si tie! Te invit la Testimonials Keune daca vrei sa il incerci. Eu am avut surprize foarte frumoase cu Keune!

Camelcutza spunea...

buna adela.si eu am aceeasi problema ca tine,un par groaznic de gras.am gasit un produs care m-a ajutat sa mai scap de calvarul spalatului des,ti-l recomand si tie,mai ales ca nu are un pret mare.este vorba de samponul solid galador,poti face comanda pe net galador.eu,vad ca tu ai parul vopsit,deci probabil iti va trebui si un balsam de tip leave-in,inca trebuie neaparat sa incerce acest sampon.camelia

adela sirghie spunea...

buna camy, ma bucur mult ca ai intrat pe beautynews! te mai astept si te invit si la noua rubrica a blogului, testimonials!
o sa caut info despre galador, m-ai facut curioasa, pentru ca esti, deocamdata, prima persoana care a gasit un remediu impotriva scalpului si parului gras!