marți, iulie 14

Mark Jacobs Lemon


Lemon Marc Jacobs din colectia Splash este cel mai mare parfum pe care l-am vazut vreodata. E mai mare decat o crema de corp, decat un gel de dus, are 300ml. Trebuie sa il apuci cu ambele maini, dar e si foarte distractiv sa ai atata parfum la indemana. Evident, este un parfum de vara, pe care il poti aplica generos pe tot corpul, cu care te poti juca si pe care il poti reaplica fara sa te intrebi mereu oare nu cumva am pus/turnat cam prea mult?
E un parfum trendy, Lemon in nuanta super lemon, conform ghidului Pantone nuanta verii, dar plin de surprize. Nu, nu este parfum lamaie stoarsa, este destul de sofisticat, delicat, revitalizeaza simturile, e ca o felie insorita de vara. Notele sunt fresh si luminoase, lamaie, mandarina, vetiver si cotton musk. Este genul de parfum cu care te poti da toata vara, racoreste cand e canicula, te inveseleste cand ploua, iti zumzaie usurel la ureche cand te dai dupa-amiaza in leagan si e luminos si clar in miezul noptii. Si evident, cantitatea mai mult decat suficienta iti va ajunge si pentru vara viitoare.

2 comentarii:

delia spunea...

desi au trecut 4 ani de la postare, as vrea sa stiu de unde il pot cumpara si cat a costat

adela sirghie spunea...

@Delia: mi-am stors creierii…nu mai tin minte unde l-am testat…imi pare rau.