marți, iulie 28

moschino cheapandchic Light clouds


Light Clouds este al treilea, cel albastru cu alb, cu norishorii. Mi-a placut mult poza aceasta de grup,, asa ca am decis sa o postez si sa dau explicatia sub ea, in detrimentul uneia cu un singur parfum in ea. Deci Light Clouds de la Moschino Cheap&Chic este romantic si varatec, cu arome de flori de piersic, iasomie, petale de trandafir, lemn de cedru si mosc. Mi se pare mai potrivit pentru fetele tinere si foarte tinere, care incearca primul parfum de firma, dar cum mirosul a staruit pe pielea mea cu indarjire ore in sir dupa ce l-am incercat, declar fara remuscare ca este potrivit si pentru firile romantice, care inca mai viseaza suav sub cerul senin. Celelalte doua editii ale Moschino CheapandChic, pe care le vedeti in imagine, pot fi gasite in toate parfumeriile de lux gen Sephora, Douglas, Ina, la fel si cel care mi-a atras ieri atentia, Light Clouds.

14 comentarii:

Alexa spunea...

Eu inca mai visez sub cerul senin! :) Deci trebuie sa il incerc.
Apropo, am incercat azi Zen Shiseido si m-a cucerit total cu prospetimea si candoarea lui.

adela sirghie spunea...

Moschino Light Clouds trebuie incercat cu prima ocazie.
Zen cel auriu sau Zen cel alb?
Oricum, as fi tare dezamagita daca nu ai lasa un comentariu la testimonials, rubrica mea de suflet, mai ales ca acum ai marturisit ca iti place (starea de )ZEN!

Alexa spunea...

Cu siguranta, o sa las! Cred ca era cel auriu...ma mai duc si maine sa nu vorbesc prostii.
Da, imi place starea de Zen, eu sunt toata visatoare si Zen.

Zuza O spunea...

Le iubesc pe toate!!!!! Pe ultimul nu l-am incercat, inca, dar sunt convinsa ca o sa mi-l cumpar!!! Primul meu parfum de la Moschino a fost Couture si de atunci m-am indragostit de toate produsele din aceasta categorie!!! Sunt tineresti si vesele in acelasi timp (ca mine :P) I love love :))

adela sirghie spunea...

si mie mi se pare Moschino special, am mirosit in primavara Glamour, si acum Light Clouds. Si Couture, mai demult. Mi-au placut toate trei. Imi plac si hainele si papuceii de la Moschino. Mi-am cumparat in urma cu cativa ani o pereche de sandalutze superbe, acum toate prietenele mele rad de mine ca nu mai am alte incaltari...adevarul e pur si simplu nu ma satur de purtat.

zuza g spunea...

si eu am avut Couture, I love Love si Cheap & chic ala rosu cu negru :) Mi-au placut toate...sunt excelente, mai ales pt vara

adela sirghie spunea...

eu nu am avut niciun parfum de la moschino pana acum, dar cele trei pe care le-am incercat mi-au placut.

Unknown spunea...

Imi place mult I love love, l-am descoperit intr-o parfumerie din Madrid, de curand, poate il si leg eu de un oras de care m-am indragostit la prima vedere... iar Cheap&chic imi aduce aminte de perioada liceului:-)))

Zuzele spunea...

I love love miroase aproape identic cu Dolce&Gabanna Light Blue

Magda spunea...

mie imi place Dolce & Gabanna Light Blue dar Light Clouds de la Moschino nu am mirosit

Sorina spunea...

In aceeasi colectie mai este si L'eau, sticluta are design identic, dar culorile sunt portocaliu si verde. :-)

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe beautynews, Sorina! te invit si la testimonials daca iti face placere.
frumoase culori, portocaliu si verde, o sa o caut data viitoare cand ajung in parfumerie. De obicei ma limitez sa miros trei parfumuri, altfel nu retin foarte bine nici mirosul si nici nu pot descrie senzatiile, pentru ca se amesteca. Astazi am mirosit 3 parfumele de la Caron, la al patrulea deja eram confuza, chiar daca am avut un bol cu boabe de cafea sa neutralizez. Pur si simplu nu pot mai mult de 3!

Lena spunea...

light clouds, m-am indragostit de el de cum l-am incercat si l-am luat acasa :)

adela sirghie spunea...

bine ai venit pe blog, Lena.
ma bucur foarte tare cand vad nume noi semnand comentarii.
te invit cu mare drag si la testimonials, cea mai noua rubrica de pe beautynews. xoxo