vineri, iulie 3

parfumul care intinereste

jurnal de vacanta
(trei)
Am citit ceva foarte interesant in presa spaniola. Aici sunt foarte cautate parfumurile care au in compozitie o doza maricica de aroma de grepfruit (aici denumirea este pomelo). Spaniolii au dovedit ca sora mai amara si cam galbena de invidie a portocalei este investita cu o forta minunata atunci cand este aplicata pe piele sub forma de parfum sau crema: intinereste cu 7 ani. Despre ce este vorba de fapt, daca treci de titlul comercial? Daca te dai cu parfum care contine pomelo, barbatii te vor percepe ca fiind cu vreo 7 ani mai tanara, asta au demonstrat testele. Eu nu imi amintesc ca vreun parfum de-al meu sa aiba pomelo in compozitie, pentru ca pana acum am fost interesata de aromele de vanilie si iasomie, dar am de gand sa merg zilele urmatoare intr-o parfumerie si sa intreb care sunt esentele care au grapefruit in compozitie si sa le si testez pe pielea mea. Daca voi puteti testa inaintea mea, va rog nu ezitati sa imi spuneti daca cei de aici au dreptate sau nu. Cred ca macar o reactie de genul aaa ti-ai schimbat parfumul! trebuie sa obtinem, nu? Imi imaginez ca un parfum fresh, tonifiant, ca un suc racoros intr-o zi caniculara de vara, nu are cum sa treaca neobservat, iar orice gen de observatie ma va amuza teribil.

10 comentarii:

tatiana spunea...

Am avut un parfum ce continea parca aroma de grapefruit...Se numeste In LOve Again- Yves Saint Laurent. Era foarte fresh...!

adela sirghie spunea...

o sa il incerc cat de curand.
a remarcat cineva cat de tanara esti cand il purtai?

Zuzele spunea...

DKNY BE DELICIOUS NIGHT: pomelo, ghimbir, martini de afine inghtat, frezii violet, orhidee, petale de iasomie, iris violet, ambra, smirna, mirt, patchouli, vetiver. :)

Zuzele spunea...

ti-am mai gasit unul :) Cédrat Pomelo by L'Occitane

adela sirghie spunea...

multumes frumos, zuza G. tu ai incercat vreunul? eu marturisesc sincer ca nu stiu deocamdata mirosul niciunuia dintre cele trei parfumuri de mai sus. dar curand ma voi interesa in detaliu.

tatiana spunea...

Spre fericirea mea nu prea imi arat varsta nici cu fara parfum nici cu... Asa ca nu prea pot sa ti spun. Cert e ca mirosea foarte bine..

adela sirghie spunea...

am cautat ysl in love again ieri, prin palma de mallorca, din pacate nu am gasit.

adela sirghie spunea...

am cautat ieri prin palma de mallorca cedrat pomelo, dar se pare ca acest parfum de la l'occitane nu se mai fabrica. de fapt am observat ca sunt multe parfumuri interesante care au cate o problema de discontinuitate, controlata si programata inteligent chiar de firma producatoare, tocmai pentru a le asigura acestora o reintoarcere triumfatoare. Am gasit insa ceva de verbina, care avea si pomelo in compozitie, l-am testat si mi-a placut mult aroma amaruie, nu mi-am dat seama daca se datora mai mult verbinei sau multcautatului meu pomelo. Ca sa imi dau seama, trebuie sa mai testez parfumul de cateva ori.

Sorina spunea...

Si mie imi place grepfruitul :-)

Aqua Alegoria Pamplelune de la Guerlain
si I love love de la Moschino

racoritoare, fresh amandoua :-)

adela sirghie spunea...

nu stiu cum am uitat de Pamplelune, de fapt mi-am tot propus sa ii dedic un post intreg, cum am facut cu Mentafolia si Herba Fresca, dar am tot amanat. Dar multumesc mult ca mi-ai amintit!