marți, iulie 28

simply beautiful: viata la tara. plaisirs nature


De multa vreme ma tot gandesc ca vreau o casa la tara, padure, lac, sa fac dulceata, sapun de casa, salate uriase si gratare savuroase pentru prieteni. Pe zi ce trece termenul meu de beauty se largeste. M-ar amuza foarte tare sa fac baie in amurg, ca fata din imaginea de la yves rocher, plaisirs nature(ce minunat suna!). Poate ca poza de mai sus este luata dis de dimineata, dar cum eu nu am fost niciodata in stare sa articulez chestii inteligente dimineata, pentru a fi in ton cu atmosfera, o sa ma spal in amurg...

12 comentarii:

Zuza O spunea...

Hihihi!!! In ce copaie face baie domnisoara din imagine :)))

madalina spunea...

Eu am o casa la tara... Din pacate nu am un lac in fata casei, insa asta se rezolva cu o cadita ca cea din imagine... E o idee misto chestia asta cu sapunul de casa. Ai vreo reteta?Eu am o carte de la Rider s Digest in care am cateva retete... Hmmm, poate am sa le incerc la un moment dat. Atunci cand ma voi muta la casa de la tara...

Zuzele spunea...

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! si eu visez de mult timp la o casa!!! a ajuns sa ma obsedeze gandul asta! dar, nu casa in sensul de garsoniera sau apartament intr-un bloc din 1900 toamna, cu vecini zgomotosi, cu nesimtiti care fac ompleta la 12 noaptea si idioti care ma inunda din cand in cand! vreau o casa pe pamant, cat de mica ar fi...chiar si cu 2 camere, dar sa fie intr-un loc linistit si cu verdeata (nu locul ala clasic la care se gandesc toti cand aud de verdeata:))) ) sa am un leagan in fata casei, floricele si pomisori, sa pot face plaja, sa-mi deschid larg ferestrele si sa-mi intre in casa aer curat...ufff!!! din pacate, mai am de asteptat cu visul asta! :((( ah! si mai am o obsesie..vreau sa fie ca in copilaria mea cand mergeam la tara...si adormeam seara cu cantec de greieri si dimineata ma trezeam cu cel de vrabioare...asa de linistitor era...
apropo de sapun...bunica mea (zisa si "frumusetea":)) face un sapun misto...in care pune lavanda si nu mai stiu ce alta planta verde si mentolata...din grecia mi-am luat un sapun misto de tot care parea foarte natural..se vedeau plantele prin el :) o sa-mi alimentez stocul in curand :)

adela sirghie spunea...

am vazut prin oras tiganci care vindeau lavanda si
o sa merg sa imi cumpar, sa umplu vazele din casa asa... a la campagne style

adela sirghie spunea...

pt madalina: din pacate, nu am retete de facut sapun si nici nu am facut vreodata. dar sigur putem sa ne documentam pe internet la momentul potrivit... cred ca momentul potrivit ne lipseste acum:-)

tatiana spunea...

Super imaginea. Imi trezeste pofta de viata!

Alexa spunea...

Ce imagine bucolica frumoasa...Total in constrast Bucurestiului poluat si aglomerat. :)

adela sirghie spunea...

alexa, tatiana, zuze, madalina, va invit in imaginar. coacem cozonaci, culegem capsuni, inventam masti de miere si fructe care ne vor face obrajii pufosi, bem ceaiuri din piersici si ananas, pregatim sapunuri de lavanda, si ne coasem rochii de zane.

Magda spunea...

si magda si magda vrea sa participe in povestea voastra.vin cu un buchet cu flori de camp

adela sirghie spunea...

aaa, daca vine si magda cu florile de camp, avem de toate!

Cya spunea...

E ciudat cum visam la serenitatea vietii departe de urbea zgomotoasa taman cand stresul da pe dinafara din noi.Odata refacuta, eu una prefer agitatia orasului, mai ales cea nocturna.Somn la ora chindiei nu mi-a suras nici la gradinita, dar recunosc ca e sublima dimineata plina de roua si miresme natural-vegetale pe care nu ai cum sa le simti din balconul blocului ceausist.Un hamac si o magnolie mai imi lipseste din gradina si ma declar oficial in rai.

adela sirghie spunea...

Da, Cyanilla, am vazut poze cu superba ta gradina inrouata la 10 dimineata. Parea o dumbrava minunata.