sâmbătă, iulie 11

Testimonials Ferragamo Incanto Bliss

In primul rand va multumesc din suflet tuturor celor care ati postat la Testimonials, noua rubrica a blogului. Dupa indelungi dezbateri, am decis ca parfumul Incanto Bliss de la Salvatore Ferragamo ii va fi oferit Zuzei G, care este rugata sa ma contacteze pe mail pentru a stabili detaliile. Ea va fi rugata ca dupa ce va folosi parfumul si se va edifica asupra aromelor, sa scrie o mica descriere pe blogul meu. Tatiana, Mara, Mihaela Panoiu, Magda si Oana, care au postat si ele la randul lor comentarii interesante despre parfum, as vrea sa va intalnesc si pe voi, pentru ca am niste mici surprize de la Shiseido. Va astept sa ma contactati tot pe mail si sa imi spuneti cand ne putem vedea saprtamana viitoare. Date despre urmatorul Testimonials vor aparea pe blog saptamana viitoare, iar eu astept cu nerabdare urmatoarele voastre comentarii. Va multumesc inca o data pentru interesul pentru beautynews by adela sirghie.

5 comentarii:

Zuzele spunea...

yupiiiiiiiiiiii!!!!!!! sarumana!!! :*:*:* multumeeesssc!!!! deja simt aroma parfumului..cu siguranta il iau cu mine in concediu sa-i vrajesc pe greci :) pentru mine, incanto bliss deja miroase a vacanta pentru ca il voi incerca fix in prima zi de concediu! probabil ca il voi folosi si la intoarcere ca sa-mi aminteasca de plaja frumoasa si apa de smarald din Thasos, iar mai apoi...daca vreau sa-mi readuc aminte de momentele frumoase petrecute acolo, o sa-mi mai dau un puf :)

adela sirghie spunea...

te vom numi sirena din Thasos de acum inainte...

Alexa spunea...

Felicitari, Zuza G si celorlaltor fete! :)

adela sirghie spunea...

Testimonials este o rubricutza la care tin foarte foarte mult, sper sa aiba succes!

adela sirghie spunea...

iata comentariul zuzei

Paradisul meu cu aroma de frezii...
Recent am fost fericita castigatoare a parfumului Incanto Bliss (multumesc inca o data), un amestec minunat de frezii, citrice si lotus. Asa cum mi-am propus, l-am testat pentru prima data imediat ce am pasit pe taram grecesc. Vroiam ca mirosul lui sa-mi aminteasca pentru totdeauna de momentele de vis pe care le-am petrecut in Thasos. De altfel, Incanto Bliss a fost si singurul parfum pe care mi l-am pus in bagaje si am facut cea mai buna alegere pentru ca nici o esenta de pe noptiera mea nu se potrivea mai bine atmosferei de poveste din insula greceasca. Dupa plimbarea cu autocarul (mda, stiu ca-i nasol, dar concubinul meu are teama de avion) si mai apoi cea cu feribotul care ne-a dus printre valuri fix in inima Paradisului, simteam tare mult nevoia sa ma improspatez. Dus nu am putut sa fac decat trei ore mai tarziu pentru ca au fost ceva probleme la cazare, dar m-a salvat parfumul pe care l-am pufait prin zonele esentiale. Toata gasca s-a intors catre mine: "Mamaaaa...ce bine miroase!!! Cu ce te-ai dat?". Am zambit mandra si le-am prezentat "minunea" precizand totodata cum a intrat in posesia mea. Au fost cu totii fascinati si au promis ca-ti vor vizita blogul. Asa ca, daca o sa vina o avalansa de cititori, sa nu te sperii :)
ASa! Sa trecem la micutul meu parfum care mi-a fost de mega-ajutor in saptamana de vacanta pentru ca l-am purtat cu mine peste tot si, de fiecare data cand simteam nevoia de proaspat, pufaiam putin :) Aroma de frezii ma invaluia cat ai zice "puf" si dispareau ca prin minune aromele de souvlaky si gyros care te invaluiau la orice pas pentru ca grecii sunt mai gurmanzi si au plantat taverne si cafenele la tot pasul.
Desi sunt fan inrait al parfumurilor dulci, zilele toride nu-ti prea permit sa te imbraci in mirosul lor. De aceea, temperaturile ridicate te transforma intr-un vanator al aromelor fructate sau florale care sa ne invioreze spiritul. De aceea, Incanto Bliss este alegerea perfecta pentru o vacanta de sezlong, o piele bronzata si o rochita vaporoasa asortata cu slapi, totul traspus intr-o plimbare relaxanta pe faleza.
Nu de putine ori am folosit parfumul si dimineata, inainte de plaja, desi nu e recomandat acest lucru. Simteam ca un puf parfumat prin par o sa-mi faca ziua mai senina. Si asa era! De cateva ori, grecii care lucreaza la taverne si care se baga in sufletul tau de indata ce treci prin fata lor, incercand sa te convinga sa le incerci preparatele, m-au oprit si, dupa reclama de rigoare pe care si-o faceau, imi sopteau "Nice parfum" :) sau intelegeam acest lucru prin limbajul semnelor. Complimentul, uneori involuntar, ma facea sa ma simt mai bine :)
Si sa va mai zic ceva de bine la adresa parfumului. Pe drumul de intoarcere, ne-am oprit la un duty free de la bulgari. Normal ca am intrat si normal ca m-am dus glont la sectorul cu parfumuri. Sa mai spun ca am descarcat pe la incheieturi cateva pufuri generoase de Dior Addict si Pleasures Intense de la Estee Lauder?? Ei bine, la urcarea in autocar, gasca a sarit cu gura pe mine: "Bai, ne omori cu parfumul ala! Ti-ai dat o tona? Ce puternic este parfumul!!! De ce nu ai ramas la ala cu care te-ai dat toata vacanta ca era foarte misto!?!". Iata ca narile lor de necunoscatori in arta parfumului (trebuie sa le spun asa pentru ca s-au luat de iubitul meu, Addict:)) au considerat ca aroma lui Incanto Bliss ar fi cea mai potrivita pentru ziua aia caniculara. M-am obisnuit atat de mult cu prospetimea lui, incat mi s-a parut ciudat cand, a doua zi de Bucuresti, am folosit Midnight Poison. Abia asteptam sa ajung acasa sa fac un dus pentru ca mi se parea foarte puternic.
Asadar, dragele mele, am testat pe propria-mi piele binefacerile micutului Incanto Bliss si rezultatele au fost cele scontate. Este parfumul potrivit pentru o vacanta la malul marii, pentru o zi caniculara in care doriti sa fiti proaspete si pentru o seara romantica petrecuta pe faleza la bratul iubitului.
zuza G