vineri, iulie 17

TESTIMONIALS luna iulie ZEN SHISEIDO EDITION LIMITEE


Testimonials luna iulie debuteaza cu parfumul Zen de la casa japoneza Shiseido, editia limitata, de vara. Este un parfum care contine note relaxante, lamaie, mar, flori albe, ambra si mosc. Astept comentariile voastre documentate si interesante, povestiri amuzante cu si despre Zen. Sursele sunt parfumeriile de lux unde puteti incerca in mod direct parfumul, Google, impresiile personale, site Everet, site Shiseido sau orice alta sursa oficiala. Vor fi luate in considerare toate comentariile trimise pana pe data de 31 iulie inclusiv. Cea careia ii va fi oferit parfumul sa il incerce, va fi rugata sa posteze ulterior un comentariu despre felul in care percepe ea ultimul parfum creat de casa Shiseido. Daca aveti intrebari, va rog sa folositi cu incredere rubrica de comentarii de mai jos. Astept tot aici comentariile voastre documentate despre ZEN. Repet, vor fi luate in considerare toate comentariile trimise pana la sfarsitul lunii, 31 iulie inclusiv.

12 comentarii:

Cya spunea...

Nu stiu cum ar trebui sa sune un comentariu la rubrica asta, de vreme ce nu mi-s prea poetica din fire si cand vine vorba de parfumuri, sunt inca in doliu dupa Gloria - Cacharel, de la el incoace nu m-a mai prins niciunul in vraja lui olfactiva, poate doar Delices de Cartier.Acum am un l'eau cheapandchic Moschino, care imi pare o ieftinitura vrac ce mirose ca o pasta de dinti herbal+citrus veche.Oribil.

Din ce se spune despre el, ca de obicei, taberele sunt impartite.Pe de-o parte sunt cele care au ramas placut impresionate si care il compara cu Coco de Mademoiselle, Angel si Lolita Lempicka si pe de alta parte sunt cele care il gasesc ca fiind "sickening", ori "smelled like a cheap sugary teen scent".

M-a facut curioasa.Inclin sa cred ca o sa-mi placa, designul sticlei anunta ceva minimalist, dar s-ar putea sa am o surpriza.

Zen e ceea ce practica pisicile mele in fiecare zi: se intind, se relaxeaza, adulmeca obiecte si vietati, nu se agita, nu uita sa se mai si joace si uite asa ajung sa traiasca 9 vieti.

Revin cu impresii dupa ce pun Zen pe piele

adela sirghie spunea...

Cyanilla, ma bucur mult ca ai dat curs invitatiei mele de a particila la Testimonials Zen Shiseido. Te rog sa nu iti faci nicio problema, nu trebuie sa fii poetica la aceasta rubrica. De baza la toate Testimonials de pe beautynews by adela sirghie sunt internetul, site-uri oficiale, surse informate, deci optez pentru documentare. Si pe impresiile directe, asa ca te mai astept.

adela sirghie spunea...

de fapt chiar sunt foarte curioasa cum o sa ti se para parfumul...

Zuzele spunea...

eu ma abtin de la orice comentariu pentru ca asa e corect! :)) vreau doar sa impartasesc suferinta Cyanillei si sa spun ca AM IUBIT LA NEBUNIE GLORIA!! imi pare atat de rau ca nu se mai gaseste la sephora...l-am vazut doar la magazinele de parfumuri din complexul H, dar nu stiu cat de original este. Dar ar merita o investitie, mai ales ca este si mult mai ieftin acolo. Ah! si tot acolo mi-am gasit si Sun Flower :)

adela sirghie spunea...

draga mea zuza G, te invit cu mare drag sa participi la Testimonials Zen de la Shiseido, nu exista absolut niciun impediment ca cea care a avut cele mai multe si mai interesante comentarii in luna iunie sa nu participe si in luna iulie. Iti urez mult succes!

Zuzele spunea...

nu stiu cum miroase parfumul asta. de fapt, nu cred ca am mirosit ceva de la shiseido. eu stiam ca standul lor are exclusiv cosmetice; nu-i asociam cu parfumurile. Dar, pot spune ca au niste creme fffff bune. eu am testat si mai am inca o lotiune foarte buna, The Skincare hydro-nourishing softener care este dementiala. lasa o piele incredibil de moale, curata si luminoasa. Si mai am o crema, Benefiance intensive nourishing and recovery cream, foarte buna si ea. Ce vroiam sa te intreb...stii ceva despre Bruno Vassari? am primit un serum oxygenant de la firma asta. Nu prea stiu cum se aplica..l-am aplicat dupa tonic, ca pe o crema. mi s-a parut ok. Si despre malu wilz eram curioasa daca stii ceva. am primit mai demult niste mostrisoare :) de la firma asta si abia acum am dat peste ele. Mi s-a parut foarte bun un multi vitamin gel...usor, intra repede in piele si nu lasa pielea grasa. Nici nu stiu ce sa mai folosesc pe caldura asta :((( parca toate imi lasa pielea grasa. transpir mult si imediat imi luceste fata..parca am stat la baie de aburi. nici cu fondul de ten pt piele grasa nu o scot la capat :( Z.O.

adela sirghie spunea...

Zen este deosebit si sofisticat, odata ce l-ai incercat nu iti mai iese din suflet, e exact genul acela de parfum ... Eu ma declar incantata de tot ce inseamna tehnologie japoneza Shiseido. De la Bruno Vassari sau Malu Wiltz nu am incercat niciodata nimic, sunt game profesionale, dar sunt de parere ca daca un produs se potriveste tenului tau, trebuie sa il folosesti pana la capat. Gelurile si serumurile sunt indicate vara, se pot folosi si singure. Serumul in general se aplica inaintea cremei, dar si eu il folosesc de cele mai multe ori singur, pentru ca am tenul gras si un singur produs mi se pare mai mult decat suficient. Uneori, in timpul zilei, nu pun nimic, nici crema, nici gel, nici serum. Folosesc doar lotiunea tonica si fondul de ten care e si hidratant si are si indice de protectie. Mi se pare suficient, mai ales daca e o zi caniculara cum a fost duminica aceasta. Cand transpir, mai ales in zona T, folosesc servetelele matifiante de la Two Faced sau gelul matifiant de la Shiseido, sau clasica pudra compacta.

Zuza O spunea...

Ce coincidenta!! Eu chiar am am testat Zen in Malta intr-o parfumerie de lux din Valleta. Tocmai de aceea asociez parfumul de citrice, usor amarui, dar si dulce si racoritor in acelasi timp cu aerul mediteranean. Se aseamana destul de mult cu Escale la Portofino de la Dior, unul dintre parfumurile mele preferate si am constatat ca mi-a dat o stare de bine, de fericire, de ZEN.

Am incercat parfumul intr-o seara, in timp ce ma plimbam pe stradutele inguste ale Valletei. In acea noapte, la orele 3, am plecat cu vaporul in Sicilia, iar mirosul imi ramamsese inca pe piele si se imbina perfect cu mirosul sarat al Mediteranei. Dimineata, cand am debarcat, am vizitat o gradina de portocali din Sicilia, iar parfumul, care inca se mai mentinea pe incheietura mainii, se completa perfect cu aerul sicilian. Mi-e pofta de acest parfum, la fel ca de un fruct proaspat. Si cum spuneam ca se aseamana destul de mult cu Portofofino, pe acesta o sa-l numesc Escala in Sicilia de la Shiseido!!! Cu drag

Magda spunea...

Japonezii de la Shiseido au gasit denumirea perfecta:ZEN.ei sunt de asemenea cei care au dezvoltat acest curent in Japonia.Zenul este practica posturi,a respiratiei corecte bazata in totalitate pe meditatie.
meditand imaginile,gandurile si problemele dispar;atingi un calm profund,esti liber,limpede si fericit.
ZEN-ul de la Shiseido este asemeni filozofiei zen.te invaluie in mister dupa care te aseaza in meditatie.este un parfum dulce si finut dar totodata modern,glamorous si cuceritor.

SoSheSays spunea...

Cand spun Zen spun verde. Si imi imaginez ca si parfumul asta miroase a ceva verde. Ceva invigorant, un val de prospetime si de puritate. Fondul meu de ten miroase a flori albe si ador acest parfum. combinatia cu lamaie si mar suna delicios, iar ambra ii da acea caldura, imbogatind celelalte arome. Divina combinatie.
La un moment dat am avut de scris un referat despre istoria ceaiului si dupa cum poate stiti ceaiul e la mare pret in Japonia si asa a si fost de mult timp. Cu ocazia asta am citit o carte numita Cartea Ceaiului scrisa de Okakura Kakuzo. Pot sa spun ca am ramas impresionata de felul in care era descris ceea ce se numea ceremonialul ceaiului, cum era pregatit totul cu cea mai mare atentie, de la vesela folosita, ambientul, aranjamentul floral de pe masa, linistea care acompania acest adevarat ritual si care este in sine un ritual zen. Zen este un mod de viata, sa te opresti din agitatia de zi cu zi si sa redescoperi lumea, lucrurile marute, pacea, armonia naturii, viata in sine si mai ales bucuria de a trai. Sunt tare curioasa cum te face sa te simti acest parfum. E o combinatie feminina si tare energizanta. O adiere de natura, trezirea simturilor, puritate.

Magda spunea...

si azi m-am dat cu el.mi se pare ca miroase a bomboane topite in mana unui copilas.recunosc ca imi e foarte greu sa descriu parfumurile si in general le asociez cu imagini

Alexa spunea...

Sper ca nu am incurcat borcanele si am incercat de fapt alta versiune Zen. :( O sa imi expun si eu totusi impresiile.
Cand am citit prima oara postul Adelei, trebuie sa recunosc ca am ramas fascinata de acest parfum, fie doar prin numele si designul sau. Zen, o filosofie care cred ca mi se potriveste perfect mie, cea meditativa, visatoare, introspectiva, in cautarea continua a armoniei interioare si exterioare. Designul mi se pare oriental si ma poarta cu gandul la incaperile japoneze, in care pluteste o atmosfera Zen, se serveste ceaiul si sunt desavarsite ritualuri. Acestea au fost primele ganduri dar deja mi se parea ca sunt pasii intr-o lume mistica. Apoi am incercat parfumul, am simtit note fructate si in acelasi timp florale, timide si in acelasi timp indranete, relaxante si senzuale. Imi ofera un amalgam de senzatii care ma face sa uit de problemele cotidiene, de zgomot, nelinisti si ma impulsioneaza sa aprofundez frumosul, pacea, misterul si spiritul. Ma face sa ma simt frumoasa si atractiva si sa ma intreb in ce miresme erau imbracate de fapt geishele. Parfumul este ca un kimono care iti dezvaluie o data ce il porti, o parte din tainele orientale si de care nu vrei sa te mai desparti, pana cand nu le descoperi complet.
Zen, un cuvant simplu din 3 litere dar bogat in atat de multe semnificatii...Un parfum, o mica sticla, cu design atratctiv, dar bogat in atatea esente mai mult sau mai putin descifrabile (in functie de cat de cunoscator esti), care iti invaluie simturile. M-a rupt din monotonia parfumurilor mele uzuale.

Trebuie sa recunosc ca interesul spre Shiseido mi-a fost sporit si voi mai testa cu siguranta si alte produse in cautarile mele. :) Fiind la curent, de asemenea, cu standardele ridicate japoneze.