joi, iulie 30

testimonials zen shiseido


Dragele mele, maine este ultima zi in care mai puteti intra la comentariile pentru Testimonials Zen Shiseido, editia limitata. Sambata va fi anuntata pe beautynews by adela sirghie numele cititoarei care a trimis cele mai documentate si interesante comentarii, care va primi din partea mea acest parfum. Daca doriti sa adaugati noi amanunte la ceea ce ati scris deja, la fel, va astept cu drag, fie aici, fie la postarea initiala.

Un comentariu:

Madalina spunea...

Zen... Ma trimite intr-o lume necunoscuta si plina de mistere. Nu stiam nimic despre existenta acestui parfum, cu tpoate ca a aparut pe piata anul trecut. E bine ca am aflat! E un parfum casual, iar mie imi place sa ma imbrac casual... Asadar se impune un astfel de parfum la o astfel de tinuta, nu? Am mai aflat ca se poriveste oricui. Am avut si curiozitatea de a afla ce inseamna ZEN in cultura japoneza. Este o secta din Japonia, care se bazeaza pe educarea unei conduite, pe o tehnica speciala de meditatie folosofica, menita sa stimuleze concentrarea gandiriila cote maxime. Hmmm, cred ca foarte interesant acest parfum, azm sa il incerc si eu!