joi, iulie 23

vichy normaderm pro mat


Promat de la Vichy costa 63 Ron. Nu l-am incercat inca, l-am introdus de urgenta la rubrica beauty news, dar, din moment ce multe dintre cititoarele blogului beautynews by adela sirghie au tenul gras, la fel ca si autoarea, si s-au declarat interesate de o dermoanaliza Vichy, am decis sa va prezint ultima lor inovatie. Este o crema dedicata tenului gras si deshidratat, cu rol de matifiere si care are si SPF15. Are o formula sebo-reglatoare cu micro-sfere pentru un efect absorbant imediat, deci nu lasa filtru lipicios ci dimpotriva, tenul este uscat la atingere. Crema se prezinta ca un progres in cunoasterea fiziologiei tenului gras. Ce se intampla de fapt? Radiatiile UV cotidiene(a se citi:SOARELE!), sunt activatorii majori ai luciului si a supra-secretiei de sebum cu care ne confruntam in perioadele de canicula. Daca mergeti la dermoanaliza, va rog sa cereti esantioane si sa imi spuneti daca vi se potriveste noua crema. Stiu ca unele fete vor fi foarte fericite, vor da note mari pro mat-ului, altele vor spune ca nu li se potriveste crema, dar va rog mult sa va spuneti parerea, pentru ca numai asa vom putea gasi acea crema minunata care ne va scapa de luciul excesiv al fetei, incercand diverse metode si impartasindu-le si celorlaltor fete aflate in suferinta. Normaderm Pro Mat se fabrica in Franta (m-am uitat special pe eticheta).

33 de comentarii:

SoSheSays spunea...

L-am incercat eu. parca totusi e de ceva timp pe piata...atunci cand mi-am facut dermoanaliza mi s-a dat un pliant vichy cu mai mmulte mostre ale lor, printre care si aceasta crema. Si cum sunt eu nesimtita haha am luat doua pliante si asa am reusit sa probez crema asta de patru ori pentru ca imi ajungea jumatate de pliant ca a ma dau o data. Impresii. E densa. Deci nu e chiar pe gustul meu. chiar e densa si nu mi se pare okay ca baza de machiaj. intr-un fel e normal sa fie mai vascoasa pentru ca are si filtru uv. are titanium dioxide mai precis ceea ce o face sa para si putin alba pe fata...se vede mai alb tenul. Mi se pare ca are efect de exfoliee ceea ce insemana un ten mai fin de dimineata. pentru ca dupa cum spuneam mi se pare crema de tratament si nu de zi. :)

SoSheSays spunea...

ah adela si apropo eu recomand in capul listei galenic cauterets. ;)

Zuzele spunea...

pisi, recomanda-mi si mie un demachiant bun! dar nu foarte scump ca economisesc bani pentru concediu si sunt tare amarata in perioada asta de criza :((( chiar sunt afectata. pana si un sampon sau o crema de plaja a inceput sa fie investitie serioasa :(( Zuza G

adela sirghie spunea...

pt not beautiful enaugh: crema a aparut de vreo luna, asa este, insa eu initial am vrut sa o testez, apoi sa postez. Nu a fost sa fie asa, deoarece vazand cate fete sunt interesate de dermoanaliza, am vrut sa le semnalez crema la beauty news, sa ceara esantioane si sa o incerce. Eu cred ca orice informatie despre cremele pentru ten gras este foarte valoroasa, trebuie stiute si plusurile si minusurile, de aceea te invit ca ori de cate ori stii ceva folositor, sa ne spui si noua:) Din pacate eu am incercat galenic in urma cu mai bine de 10 ani, iar intre timp poate ca formulele s-au schimbat, au aparut creme mai performante, tratamente mai eficace, deci nu

adela sirghie spunea...

-continuare pt not beautiful enough:
nu stiu mare lucru despre aceasta firma atat de draga tie.

adela sirghie spunea...

pt toate fetele: stiti vreun demachiant ieftin si bun pt zuza g? am vazut ca multora va e draga... asteptam sugestii!

Magda spunea...

pt zuza G:nu iti pot recomanda un demachiant bun...momentan folosesc garnier.e ok,curata.nu stiu ce inseamna la tine "bun".
nu prea pun pret pe demachiant.pentru mine e bun daca indeparteaza machiajul si nu ma ustura ochii.importanta mi se pare lotiunea tonica.eu folosesc Sebium de la Biderma care curata si rimelul rezistent la apa.

adela sirghie spunea...

stii cumva si preturi, magda?

Alexa spunea...

pentru Zuza G.: Vrei demachiant pentru toata fata sau doar ochi? Pentru ce tip de ten? Un demachiant ieftin foarte bun, cremos, delicat este la Uriage, in jur de 30ron (depinde de unde il cumperi). E un flacon albastru, eu l-am avut si pe cel roz. Daca iti plac solutiile micelare, exista o promotie la Helpnet: Sensibio H20 500 ml, buy one, get one free! Foarte rentabil, dupa parerea mea, daca iti plac solutiile apoase, delicate. Eu am avut si Sensibio si Sebium H2O.
Un demachiant foarte iefin, dar bun este Elmiplant, Bioten, cel cu miere, musetel, unt de shea. In jur de 10ron, iar depinde de unde il cumperi.
Eu totusi prefer sa folosesc lapte demachiant doar pentru zona ochilor si in rest, un gel spumant bland, avand pielea cu tendinte de ingrasare...

Magda spunea...

demachiantul garnier cred ca este pana in 15 ron.il gasesti si sub forma de gel.eu le folosesc de obicei impreuna.

adela sirghie spunea...

zuza g, cat vrei sa investesti in demachiant? spune-ne tu suma, pana acum elmiplant bioten cu 10 lei si garnier par cele mai ieftine...

Zuzele spunea...

pai, cred ca am testat 80% din ce se afla pe piata. garnier am avut toate tipurile, nivea la fel, uriage la fel, am avut si vichy 3 in 1, si bioten, sabon, etc...acum am avene, dar nu prea imi place pentru ca este un gel de spalat pe fata si eu simt ca nu prea ma demachiaza cum trebuie. daca nu pun eu cremuta pe discheta demachianta (vreo 10 la numar-pana nu mai ramane nici macar o urma de machiaj) nu ma simt bine :) eventual, cu demachiant din asta care se indeparteaza cu apa, ma dau dupa ce termin treaba cu dischetele :) stiu, sunt obsedata! :)) asa, mi-am adus aminte. am mai avut si demachiant de la roche-posay si a fost ok, dar parca as incerca ceva nou. o sa dau o tura prin farmacie sa vad ce-mi face cu ochiul. apropo de pret...pentru ca sunt o mare amarata in perioada asta, nu as da mai mult de 400 mii pe demachiant si inca atat pe tonic. creme am momentan, de toate felurile si normale si esantioane. hai sa ma laud si sa va spun ce am, poate imi spune adela daca stie ceva despre ele si daca mi se potrivesc mie, cu ten uneori gras, uneori uscat... am niste chestii de la sephora: smooth-365 intensive clarity+smoothing serum..(asta imi cam usuca pielea daca o folosesc si dimineata si seara), Rexaline hydra-zoom (asta e pt riduri, fix ce-i trebuie babaciunii de mine:) , dar, la fel, imi cam usuca pielea daca o folosesc prea des)...mai am de la Avene- crema hidratanta lejera-asta e mai ok, am inca una de la Magiray-soothing skin moisturizer...chiar daca scrie pe ea ca este light formula, mi se pare un pic cam grasa.

Zuzele spunea...

continuare :)

Si mai am un portfard marisor plin de esantioane de la Roche-Posay :)))... pentru ca, apropo de ce spunea not beautiful enaugh, si eu sunt mai nesimtita cateodata si, luam cate un pliant cu mostre de cate ori intram intr-un sensiblu :) si de jumatate de an, tot colectionez :))
in fine, sper ca nu v-am plictisit foarte tare, dar, pentru mine este important demachiantul. eu chiar simt diferenta intre unul potrivit si unul care nu-mi face bine. cred ca o sa urmez sfatul alexei si o sa vizitez un help net sa caut firma aia de care spune ea. desi, mi-ar placea sa cer niste esantioane inainte, dar nu toate farmacistele sunt dragute si mi s-a intamplat sa -mi spuna ca esantioanele se dau numai la un produs cumparat :)) asa da explicatie aberanta... va anunt ce mi-am luat si daca merita sa folositi si voi. pupici

adela sirghie spunea...

si eu am folosit demachiant garnier si mi s-a parut bun; in plus este saving money.
toate cremele pe care le ai sunt foarte bune, zuza g, chiar si cele antirid: o data la trei zile le poti folosi, eventual seara, in strat fin, daca spui ca usuca excesiv.

adela sirghie spunea...

tot pt zuza g: lapte demachiant bun mai gasesti la sephora-chiar brandul sephora si la yes 2 carrots, pe care il gasesti tot in magazinele lor.

Zuzele spunea...

aaaaaaa...exact!ca bine zici de yes 2 carrots. chiar am fost pe la sephora zilele trecute si ma uitam la gama asta. imi spunea si o tipa de acolo ca sunt foarte bune cremele si sampoanele lor si nici nu sunt scumpe. chiar o sa incerc! sarumana :* bine ca mi-ai amintit :)

Alexa spunea...

Zuza, marca de care spuneam este Bioderma.
Ce bine suna Yes 2 carrots...parca imi si imaginez un iepuras rozator acompaniind produsele! :D

adela sirghie spunea...

si mie imi place mult yes 2 carrots, am folosit samponul lor, indicat pentru spalat zilnic pe cap, urmeaza sa scriu despre el la rubrica ''am incercat''.
dar il prefer pe cel de la keune, pentru ca are indice de protectie, altfel le socotesc egale in puncte.

Magda spunea...

eu am un balsam foarte dragut yes 2 carrots,l-am primit de la cineva drag si sunt foarte incantata de el.imi ingrijeste cu atentie buzele si mi le pastreaza fine.

Alexa spunea...

Ce dragut...de la creme matifiante am divagat la demachiante, sampoane, balsam de buze. :)

Si mie imi place Galenic Cauterets, pe care il mentiona Not Beautiful Enough, lasa o textura a pielii foarte placuta, tenul luminos. Insa in cazul meu, nu matifiaza pe termen lung, ci doar pentru cateva ore. Am incercat ambele Normaderm-uri vechi dar nu prea au priit tenului meu. Cel de zi chiar usca pielea, nici nu mai puteam aplica apoi uniform fondul de ten; pe termen scurt, pielea era mata dar dupa cateva ore, ajungea la contrariul sau. Spre deosebire de Normaderm, Roc Purif-Ac, preferata mea so far, hidrateaza la inceput, dar intra imediat in piele si o lasa mata, neincarcata deloc. Am incercat si alte game (Avene, Ducray, Bioderma, Noviderm, La Roche Posay) dar nu va mai plictisesc. :)
Acum mai am o crema matifianta cu SPF si antioxidanti de la Paula Begoun.

Nu am avut inca timp sa ma duc sa imi fac dermoanaliza, insa saptamana viitoare o sa imi fac cu siguranta, sper sa gasesc si un esantion Normaderm Pro Mat si va impartasesc si eu impresiile mele legat de acest produs.

adela sirghie spunea...

mie imi place! inseamna ca mai avem muulte muuulte de dicutat si de clarificat!

Magda spunea...

pt Alexa:eu cred ca pe Adela nu o deranjeaza ca ne abatem de la subiect.este un blog de beauty deschis nu este un forum unde iti este impus sa ramai ontopic :)

Alexa spunea...

Magda, dar nu era un repros, ci doar o constatare usor amuzata legata de lejeritatea cu care putem trece neincetat de la un subiect la altul in materie de beauty...si tot sa nu le acoperim pe toate :)

adela sirghie spunea...

pt magda si alexa: ma bucur mult ca va simtiti libere sa discutati despre ce va place si ce nu va place in materie beauty pe acest blog! Repet, pentru mine este foarte interesant cand treceti de la un balsam de buze la un sampon, pentru ca asa imi dau seama ce subiecte va intereseaza cel mai mult!

adela sirghie spunea...

@magda: ma bucur ca ti se potriveste balsamul de la yes2carrots! xoxo.

Ada spunea...

Din pacate, Vichy-Normaderm nu a avut niciun efect benefic asupra pielii mele, din contra mi-au aparut mult mai multe cosuri [ am tenul mixt]. Evident, nu l-as recomanda.

Am folosit si apa termala de la Vichy, mult laudata apa termala, care, de asemenea, nu face bine tenului meu.

Recomand mai degraba produsele destinate ingrijirii tenului Herbagen sau Elmiplant, decat Vichy (cel putin in cazul tenurilor mixte).

Tot de la Vichy am incercat si sampoanul ptr par vopsit, iar o prietena pe cel contra matretei. In ambele cazuri: dezastru! Niciun beneficiu, insa o groaza de bani aruncati in van...

Daca mie nu mi-a priit Vichy, nu inseamna neaparat ca nu-s produse calitative. Pur si simplu, in cazul meu nu au dat rezultate produsele testate si regret alegerea facuta.

adela sirghie spunea...

Ada, bine ai venit pe beautynews! In ceea ce priveste Vichy, aceasta marca de dermatocosmetice are si multe fane, dar si persoane nemultumite. Eu recomand mereu un mic test cu esantioanele de la ei, mai ales ca sunt printre marcile care nu se zgarcesc in a le oferi.

Anonim spunea...

Buna ziua.Astazi am dat peste blogul dvs si as vrea sa va rog,daca puteti sa-mi spuneti si mie,la 16 ani daca trebuie sa folosesc crema de noapte pt fata?Si demachiant&lotiune tonica,ce as putea folosi?Nu am mai mult de 25-30 lei pt fiecare produs ,de aceea daca puteti sa-mi recomandati ceva pt ten tanar si mixt.va multumesc anticipat

adela sirghie spunea...

@Anonim: nu mi-ai spus ce fel de ten ai...

Anonim spunea...

ba da,am spus la sfarsit ca este mixt:)cu drag,teodora 16 ani

adela sirghie spunea...

So...hello Teodora, bine ai venit pe beautynews!
Iata ce recpmandari am pentru tine. In loc de trei produse, sa folosesti doar doua. Lotiunea tonica o inlocuiesti cu infuzii de ceai: musetel, galbenele, menta sau rozmarin. Am scris recent un post despre cum se prepara. Iti recomand lapte demachiant lejer 2 in 1 de la Ivatherm, gama Ivamat, pentru ten normal si mixt si crema hidratanta din aceeasi gama. Le gasesti in farmacii, de multe ori au si promotii. O alta gama care este pe placul meu este cea de la Yves Rocher. Iti recomand tot demachiant si crema hidratanta, pentru ca lotiunea, subliniez, o poti prepara tu singura acasa. Crema hidratanta o poti folosi atat dimineata cat si noaptea. La varsta ta, aceste doua produse trebuie cumparate: demachiantul si crema hidratanta. La Sephora gasesti firma Yes to Carrots pentru ten normal si mix. Ti-am dat trei variante, se incadreaza in bugetul tau, toate variantele sunt ok.. Sa ma tii la curent cu deciziile tale, Teodora!

Teo spunea...

salut! urmaresc blogul tau de putina vreme, iar de asta de beauty de-abia acum am aflat...
oricum, on topic, eu folosesc Normaderm de vreo 2 ani si sunt destul de multumita, doar ca o inlocuiesc in timpul verii cu Promat, care chiar matifiaza pielea si efectul e de durata (cel putin in cazul meu). Singurul dezavantaj e ca intra foarrrte repede in piele si eu cam am tendinta sa folosesc mult produs, deci mi se termina destul de repede (si n-are decat 30 de ml). Textura este cam vascoasa, dar se intinde bine,in schimb n-am observat nici ca ilumineaza fata, nici ca o exfoliaza (cum zicea cineva mai sus), dar banuiesc ca depinde de fiecare.

adela sirghie spunea...

Hello Teo, in general cremele au un efect de exfoliere destul de redus, greu sesizabil.
xoxo!