marți, septembrie 22

cum alegi mascara potrivita


In primul rand trebuie sa te decizi: vrei volum, gene mai lungi, intoarse, tratament...sau pe toate la un loc? Pentru fiecare dorinta exista cate o periuta speciala. Eu intotdeauna am ales mascara pentru volum, pentru ca mi se pare cea mai potrivita pentru genele mele. CE face ea special? Simplu, da volum. De obicei aplic doua sau trei straturi pana sa ma declar multumita. Cand da volum, am impresia ca si alungeste destul de mult, dar nu am citit studii aprofundate, deci este numai parerea mea. Mascara pentru alungire face genele sa para mai lungi, iar cea care le curbeaza, are o periutza foarte foarte smechera. Cea care zice ca le face pe toate, face...putin din toate, normal, deci finalul va fi un aspect natural cu imbunatatiri, dar nimic spectaculos.
Asadar: daca vrei volum, alege mascara pentru volum, daca vrei lungi si curbate, alege un clestisor care onduleaza, aplica mascara de alungire si iata ca ai efectul dorit.
Daca vrei ceva natural, alege o mascara care face "de toate", dar care nu exceleaza in nimik. Nu spera ca va excela in ceva anume, pentru ca vei fi dezamagita.
Daca aveti intrebari, va astept la comentarii. XOXO

6 comentarii:

Celestial Dreamer spunea...

cum alegi mascara potrivita?! optand pt gene false...

adela sirghie spunea...

nu ai voie sa pui niciun fel de mascara pe genele false.
genele false vin la pachet cu o serie de dezavantaje, eu am probat si a doua zi eram disperata sa le dau jos.
Ma jenau, cadeau daca ma spalam pe cap si uitam de ele si ma stergeam cu prosopul pe fata, demachiam ochii cu foarte mare greutate. La final, can le-am dat jos, multe din genele mele naturale au cazut. NU as trepeta niciodata experienta cu genele false. O trec la categoria DEZAMAGIRI COSMETICE.
dar sunt foarte curioasa de experienta ta cu genele false, Mary!

Ella Gheorghiu spunea...

O aleg in general pe cea pt. alungire..Am tot auzit despre extensiile de gene?Stiti ceva despre ele?Este o idee tentanta..se pot distruge actualele gene?Adela,ne poti spune ceva despre ele?

madalina spunea...

nu mi-a placut niciodata mascara. toate sunt foarte groase, imi incarca genele mele mult prea fine... consider ca acest produs cosmetic nu mi se potriveste de nicio culoare. poate candva il voi gasi pe cel potrivit, insa pana acum nu mi-a iesit in cale...

madalina spunea...

gene false? vai! niciodata!

adela sirghie spunea...

pentru ca multe fete mi-au cerut parerea despre extensiile de gene, am postat o dezamagire cosmetica.
va rog sa ma credeti ca nu as mai incerca niciodata asa ceva.