vineri, septembrie 18

duminica acasta particip prima oara la un targ de vintage !


Dragele mele, eu si prietena mea Madalina(de pe autenticblog)vom participa duminica aceasta, 20 septembrie, la cea de-a treia editie a targului de vintage The Clothes Next Door. Are loc la clubul La Scena din Calea Calarasilor 55, intre orele 12 si 19. Vom crea special pentru voi un mic magazin vintage, cu haine interesnte, colorate sau albe ca zapada, vor fi: muzica, ambient, discutii interesante si multi multi oameni minunati de cunoscut.
Maine seara va fi si un mic party de inaugurare, noi speram sa va tenteze ambele.
Va asteptam cu drag, intrarea este libera!
xoxo

6 comentarii:

SoSheSays spunea...

ohh super...poate vin si eu! :)

Butterfly spunea...

Va doresc succes si distractie placuta ;), si astept impresiile de dupa..

adela sirghie spunea...

te astept cu drag!

adela sirghie spunea...

butterfly, imi pare rau ca esti asa departe...tocmai in Moscova!

Magda spunea...

sa pastrati haine si pentru urmatorul targ!have fun si clientela .pupici

adela sirghie spunea...

sigur ca pastram.
urmatorul targ este peste o saptamana, poate ne vizitezi si tu.
te inviam cu mare drag, si eu si madalina.