vineri, decembrie 18

abracaadabraaaa


Ieri am fost la Sephora in mall Vitan si am gasit o masca de ochi relaxanta, cea care contine gel albastru si se pastreazaa in frigider la rece. De fapt sunt doua pungutze albastrele pe care le aplici atunci cand ai ochii umflati sau cand vrei sa te relaxezi. Am inteles ca functioneaza si atunci cand ai migrene usoare si nu vrei sa iei medicamente, dar eu nu am folosit-o in acest scop pana in acest moment. Eu stau multa vreme cu nasul in computer, asa ca aceasta masca relaxanta are un rol foarte bine definit, pentru ca ma face sa ma simt, in doar cateva minute, usoara si linistita. Masca mea veche era clasica, se lega la spate, dar era prea mare si gelul fugea in toate partile, iar eu aveam nevoie de o concentratie mare in zona pungilor de sub ochi. Cea pe care am luat-o ieri, desi mult mai mica, staa bine aasezaata cand o pui pe ochi, nu aluneca deloc, dar trebuie sa stai nemiscata pe pat sau in fotoliu. A costat 22 ron si faace parte din gama Sephora Professional.

8 comentarii:

Alexandra spunea...

este foarte buna,eu o tin 20 de minute.o recomand celor care au cearcane,chiar functioneaza.

adela sirghie spunea...

Si eu as vrea sa o tin mai mult pe ochi, dar dupa ce se incalzeste, ma plictisesc...

Silvia spunea...

are şi mama masca asta... şi ea e mulţumită de ea :)

adela sirghie spunea...

Silvia, si tu nu ai folosit-o niciodata?

Silvia spunea...

nu... nu am pungi, şi crema de ochi e mai mult decât suficientă pt mine...

Magda spunea...

si eu as vrea o masca din aceasta...sa ma relaxez si in acelasi timp sa ma revigorez

Anamaria spunea...

Am si eu o masca de ochi de la Sephora, dar nu e albastra. Nelamurirea mea este: de cate ori se poate folosi? Ca am intrebat-o pe domnisoara de la casa si mi-a zis sa ma uit pe ambalaj, unde desigur nu scrie acest detaliu.

adela sirghie spunea...

Anamaria, bine ai venit pe beautynews! Foloseste-o ori de cate ori ai nevoie, chiar si in fiecare zi daca ai timp. Xoxo