sâmbătă, decembrie 19

Agent Provocateur: Maitresse


Propunerea mea de astazi este tot un parfum "de incercat" in vacanta in strainatate, pentru ca nu il veti gasi aici. Este creat de firma de lenjerie Agent Provocateur si se numeste Maitresse. A fost creat de Christian Provenzano in anul 2007. Eu l-am descoperit intr-o vacanta de iarna la Viena, cand am vazut o femeie frumoasa si sofisticata(care nu mai era foarte tanara)iesind din parfumerie cu acest parfum impachetat ca un cadou auriu de Craciun, pe care si-l cumparase singura. Citisem si inainte de Maitresse, insa nu imi "sarise" inca in fata. Este un parfum complicat, decadent, luxos si sofisticat. Mi se pare ca seamana putin cu Kenneth Cole for Her. Este un parfum greu de digerat daca esti indragostita de formulele de succes ale firmelor cu mult marketing. Mi se pare un parfum carnal, potrivit zilelor friguroase, cum sunt acestea din luna decembrie. Pur si simplu eu nu vad rostul acestui parfum in luna aprilie. Perioada lui este noiembrie-martie(doar daca martie este o luna foarte friguroasa). La fel ca si Kenneth Cole, are o combinatie exclusivista de flori albe, lotus, ylang ylang, tuberoza, iasomie, trandafir si frunze de violeta, incalzite la final de ambra si mosc. Nu va asteptati sa fie un parfum timid, racoros, florile albe au puteri magice de seductie catre seara, dupa ce au stat sub fierbanteala razelui soarelui, iar ambra si moscul le potenteaza aceste calitati. La Agent Provocateur, seductia nu inseamna joaca sexuala, ci pericol...
P.S. Desi este EDP, parfumul se "stinge" dupa aproximativ 4 ore, deci trebuie reaplicat. Parca dispare si mai repede de pe incheietura mainii, tine mai mult dupa ureche:)

10 comentarii:

moni spunea...

adela,am o intrebare off topic,ai folosit ivatherm?am vazut ca este pahet antirid crema de zi si crema de ochi cu 100 de lei(ar fi o reducere de 60 de lei)...ma cam bate gandul sa-mi iau,spune-mi te rog daca ai folosit ceva de la ei,ce parere ti-au lasat?

adela sirghie spunea...

Ivatherm este ok. Am folosit mai demult demachiant si crema pentru ten mixt, iar de curand crema anticelulitica, antivergeturi si spray cu apa termala. Nu am folosit insa nimic antirid, dar nu as ezita sa cumpar daca as avea nevoie.

moni spunea...

multumesc de raspuns! atunci o sa-mi fac cadou de mos setul,as fi vrut altceva,dar ce sa fac daca e cam sarac mosul :(
iti doresc de acum Craciun fericit,caci o sa plec cateva zile si n-o sa am internet. sa-ti aduca mosul tot ce iti doresti Adela!

Alexa spunea...

Sunt foarte curioasa cum miroase parfumul, imi imaginez ca este foarte seducator, armonizat lenjeriei Agent Provocateur. AP mi se pare foarte erotic, dar intr-un sens rafinat, nu vulgar. Am vazut mai demult cateva reclame care vor sa dovedeasca asta, in special cea cu Kylie Minogue e reusita si sugestiva :)

adela sirghie spunea...

Moni, multumesc! sarbatori fericite!

adela sirghie spunea...

Alexa, lenjeria AP este rafinata si subversiva, este preferata mea:)

Silvia spunea...

vă daţi seama că şi pe ăsta îl vreau :)) nu o să mai intru pe blog-ul tău :D de câte x citesc un review mi se face poftă de shopping :D

adela sirghie spunea...

Silvia, noi nu vrem sa te pierdem:)

anatati spunea...

E atât de bine făcut, atât de intrigant review-ul ăsta că trebuie musai să am parfumul. :D

adela sirghie spunea...

Anatati, bine ai venit pe beautynews!
Ma bucur ca te inspira descrierea, te mai astept pe blog cand ai timp de beauty staff!