joi, decembrie 17

sweet dreams


De obicei oamenii intampina Anul Nou cu liste pe care stau frumos asternute cateva lucruri etern amanate pentru o perioada indecisa, cand timpul se va arata mai ingaduitor cu dorintele noastre. Pe mine ma deprima listele lungi. Daca trec in capul caietului mai mult de trei, am mari sanse sa nu pot sa le realizez. Asa ca eu deja am inceput sa ma gandesc la lucrurile pe care le-am realizat anul acesta si la cele trei lucruri pe care mi le-am propus anul viitor. Iata cele trei dorinte ale mele: sa fac fitness de 3-4 ori pe saptamana, sa scriu cartea care ma bantuie de ani de zile si...ultima inca nu e clar definita, dar va fi, exact in momentul in care trecem in Noul An.

7 comentarii:

Ella Gheorghiu spunea...

De cam 3-4ani,in noaptea dinspre ani imi place sa ma retrag putin si sa fac aceasta lista...Ma bucur ca printre dorintele tale se afla si cea de a scrie o carte...cu siguranta,as cumpara-o.
Adela,pasiunea mea cea mai mare este sa citesc si de cand ti-am descoperit blogul am simtit ca esti talentata...fie ca scrii despre cosmetice,experiente personale sau politica ai ceva care te face sa nu te opresti din citit...asa ca sa nu te lasi!
P.S. In lista mea scriu ce puncte slabe am avut in anul 2009 si cum as putea sa mai schimb ceva...simt ca inca pun mult suflet in relatiile cu oamenii si mereu pe lista mea se afla dorinta de a fi mai detasata.

Felicia spunea...

ultima dorinta si cea mai importanta :iti doresti un bebe.
Lista mea ptr. la anul:
1.Sa fiu mai cumpatata la cumparaturi(am descoperit in sifonier multe lucruri de vara inca cu etichete)
2.Sport de 2 ori pe sapt
3.sa ma joc mai mult cu copilul meu

Butterfly spunea...

eu nu le spun dorinte, le spun obiective, dar nu le spun cu voce tare, pentru ca sunt superstitioasa, le am in gand si fac tot posibilul sa le ating pana la sfarsitul anului. Sincer, ultimii 2 ani au fost foarte tristi pentru mine si nu am reusit sa imi indeplinesc obiectivele, poate si pentru ca mi-am pus obiective foarte inalte, vreau ca anul viitor sa fie altfel, categoric in sensul bun.

adela sirghie spunea...

Ella, multumesc mult:)

adela sirghie spunea...

Felicia: nu mai e mult si o sa ne uram la multi ani! Bine ca avem lista pregatita:)

adela sirghie spunea...

My lady Butterfly, eu cred ca exista o vreme pentru toate... imi spun mereu acest lucru...

Magda spunea...

:) fie ca cele mai aprinse dorinte sa ni se implineasca.sunteti dragute.va pup