marți, decembrie 29

Yves Rocher: So Elixir


Gama completa a liniei So Elixir de la Yves Rocher a fost cadoul Irinei de Craciun. Am primit apa de parfum, gelul de dus, crema hidratanta si un deo sub forma de spray. Toate intr-un ambalaj minunat, cu poza luminoasa a fetei pe care o vedeti in imagine. De obicei, parfumurile de la Yves Rocher nu se identifica cu imaini glamour si fete seducatoare, ci mai mult cu stari, sentimente sau dorinte. Asa ca, vazand ambalajul, am avut de la inceput senzatia ca am in fata ceva deosebit. So Elixir este un parfum pe care il descoperi treptat si il iubesti cand reusesti sa ii patrunzi misterele. Mi se pare ca seamana putin cu Opium de la Yves Saint Laurent, deci va avea un public sofisticat si care nu tine cont de trendurile parfumeriei moderne, care pacatuieste printr-o goana obositoare dupa un public cat mai larg.

Parfumul a fost creat de trei experti de la Firmenich, Marie Salamagne, Olivier Cresp si Jacques Cavallier. Printre notele parfumului gasim iasomie Sambac, esenta de bergamota, esenta de trandafir Absolut Damascena, extract de tamaie, esenta de patchouli si boabe de tonka.

Un comentariu:

Zuzele spunea...

wow, daca seamana cu opium, e clar ca trebuie sa-l incerc! I love opium, dar inca mai duc munca de lamurire cu iubitul meu pentru ca nu il suporta si nu ma lasa sa-l port :((( desi, daca stau bine sa ma gandesc, as putea avea succes in demersul meu, pentru ca am reusit sa-l fac sa indrageasca angel :) a facut crize cand mi l-am luat, dar acum imi spune..."hmm, miroase bine angelica asta al tau!" :)))
pupici si la multi ani!!!
sa ne vedem cu bine la anul!