duminică, ianuarie 10

Rose Fishnets


Nu mi-am cumparat niciun produs de beauty in vacanta de iarna, absolut nimic. Anul trecut ( de fapt in 2008, la final) am decis ca nu voi mai cumpara decat atunci cand am nevoie si iata ca ma tin de promisiune:) Am primit, in schimb, de la prietena mea din Brugges, Dominique, niste esantioane generoase dintr-o gama foarte interesanta, noua si inovatoare, fabricata in Africa de Sud, pe care ea a incercat-o deja, cu rezultate uimitooare, o sa va dau informatii dupa ce le testez. Am intrat in schimb in cateva parfumerii si am incercat cateva produse. Unul dintre ele este Juicy Tube Rose Fishnets de la Lancome, care m-a atras in primul rand datorita ambalajului decadent, inspirat din atmosfera de budoir-chic a cancanului parizian, marca Moulin Rouge. De fapt m-a atras deoarece arata ca un ambalaj de la Benefit, in special dantela neagra tip portjartiera. Pretul era, in Belgia, 11 euro, nu stiu cat costa aici, cred ca mai mult, deoarece imi este greu sa cred ca poti gasi un gloss de la Lancome cu 50 ron. Mi-a placut cum mirosea, mi-a placut textura si nuanta nude-rose cu putin sclipici auriu(o cantitate foarte decenta, nu va speriati, nu ma dau in vant dupa prea multe particule stralucitoare!), dar si numele indecent: Rose Fishnets. De altfel, Rose Fishnets este editie limitata, un singur produs si o singura nuanta. Cu siguranta l-as fi cumparat daca nu aveam deja un numar impresionant de gloss-uri!

8 comentarii:

Beatrix spunea...

Aceasi promisiune mi-am facut si eu acum 6 luni, sa nu mai cumpar cosmetice decat atunci cand am nevoie de ceva. Lucru care s-a observat in bugetul meu, am putut sa economisesc bani:))

Imi plac foarte mult editiile limitate, ma fac sa ma simt speciala

SoSheSays spunea...

Hmmm ce magazin era? ici paris xl?
Eu nu cred ca au preturi mai ieftine aici incerc sa imi dau seama dar nu reusesc...mi-a luat prietenul un gloss de la dior care era 26 euro...cred. La noi tot cam asa sunt nu?

adela sirghie spunea...

Mika, eu m-am trezit odata cu prea multe creme, cred ca era in urma cu doua sau trei veri si mi-a parut foooaarte rau dupa bani. Acela a fost momentul culminant.

adela sirghie spunea...

Beauty, imi pare rau, nu mai tin minte ce magazin era...
am intrat in multe, inclusiv in aeroport...

MadameCacharel spunea...

Nici eu nu mai vreau să cheltuiesc mult pe cosmetice şi nici să mă las sedusă de cercei... :)

Silvia spunea...

îmi place culoarea şi mor după ambalaj, însă nu prea le am eu cu gloss-urile... prefer rujul :))

Roxana spunea...

Juicy Tubes de la Lancome sunt cele mai tari glossuri.

marina spunea...

Buna, din nou, Adela, tie si tuturor cititoarelor!

Am vazut Juicy tubes si nu m am putut abtine sa nu scriu ceva :) Si pentru mine sunt favorite, si apreciez un detaliu ce iese din banal: fiecare gloss are alta aroma si alt gust. Si care s in total acord, cum ar fi: se numeste bonbon are aroma de bombonele si gust pe masura, cele fructate la fel.Este unul nude cu ghimbir, delicios!
Si apropos de pret, la noi sar de 100 ron.

Si ca sa fiu putin off topic, in legatura cu brand urile bio, eu am incercat Burt's bees, am primit un kit cadou. Excelente, baza fiind mierea de albine! Ma zgarcesc insa sa le comand de pe net dar daca ar aparea aici, n as avea nici o retinere.

Pupici tuturor!