joi, martie 11

regula sfanta a aburirii corecte:)


In ultima vreme, am tot ridicat in slavi aburul facial, deoarece pentru tenul normal, mixt, gras sau acneic are rezultate foarte bune. Este cea mai veche, cea mai ieftina si una dintre cele mai eficiente tehnici pe care le cunosc. Insa nu cred ca pana acum am accentuat foarte tare (potrivit importantei) un aspect. In jurul ochilor si deasupra buzei superioare este musai sa aplici o crema foarte hidratanta, altfel ridurile si liniile fine se vor accentua cu fast forward. Daca nu ai o crema grasa, poti apela si la balsamul de buze (daca nu e colorat), sau la balsamul de maini. Cand ma refer la "in jurul ochilor" vreau sa spun laba gastei+pomete. Aceasta regula trebuie aplicata si cand mergi la sauna sau hamamm.

3 comentarii:

Butterfly spunea...

Foarte important detaliul acesta, eu nu l-am aplicat pana nu am avut confirmarea ta acum cateva luni, si la aburi stau...eheee...demult, asta e, mai bine mai tarziu decat niciodata :D

adela sirghie spunea...

@Butterfly: ma bucur ca esti o cititoare atat de atenta:)xoxo!

Alexandra spunea...

N-am stiut asta, dar cu siguranta de acuma incolo asa voi face. Citesc lucruri tare interesante si folositoare pe blogul tau.