vineri, aprilie 23

Din ciclul: un sfat de beauty pe zi:) Gospodina Bubulina!


Multe fete se plang de faptul ca Cif, Domestos, Fairy si alti detergenti menajeri, ataca pielea catifelata a mainilor. Sigur, toate folosim creme hidratante care sa le catifeleze si sa le repare post-traumatism, serumuri sofisticate pentru cuticule intarite si uneori chiar dureroase, insa problema nu dispare, iar in timp, pielea mainilor se urateste.
Nimeni nu vrea sa aiba maini urate si imbatranite inainte de vreme, asa ca o investitie in crema de maini si ser de cuticule este de la sine inteleasa.
Inainte de a cumpara orice crema, lotiune, ser, ulei sau unt pentru maini, nu uita sa cumperi si sa folosesti manusi menajere. Este prima conditie pentru ca mainile tale sa fie frumoase. Manusile menajere sunt pe locul intai, in fata oricarui produs din arsenalul hand beauty.
Pe cuvant.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

3 comentarii:

Sim spunea...

Am folosit o vreme din acelea gen manusa chirurgicala, dar faceam ce faceam si cedau intr-un loc si ajungea umezeala la piele. Plus ca nu era suficient de lungi si intra apa prin manecuta.
Acum sunt foarte multumita de manusile mele uriase, cauciucate, captusite pe interior cu o panza si ce e mai important : lungi si rezistente. ( cam cum sunt cele din poza pusa de tine :) )

Butterfly spunea...

Si eu folosesc manusi si clar se vede direfenta, mai ales la unghii, asa le pot pastra si eu lungi ;)

Gaby spunea...

Da, de acord cu tine, Adela. Detergenţii sunt un coşmar pentru pielea mâinilor. Am observat că mănuşile de menaj merită investiţia. Cele de 3-4 lei se rup la primele utilizări.