sâmbătă, aprilie 10

Keep it simple!


Imi place sa merg la picnic, la barbecue sau la mici petreceri campenesti. Recunosc faptul ca sunt multe fete care vin nemachiate, dar eu nu ma numar printre ele. Folosesc insa un minimal make-up: fondul de ten cu Spf, uneori si anticearcan, ambele aplicate cu destula zgarcenie, genul no make-up makeup, blush in strat subtire(sau o idee de pudra bronzanta pe post de fard de obraz), mascara si balsam de buze. Probabil ca unora li se va parea mult, dar eu am ajuns la concluzia ca ma simt mai bine asa.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

10 comentarii:

Alexandra G. spunea...

Important este sa te simti tu bine!

Anonim spunea...

mi se pare destul de decent,astfel incat sa nu se simta lipsa dar sa nu fie nici prea mult..offfff,abia astept sa vina odata vremea frumoasa si la noi sa pot sa merg afara fara grija unui trench sau a unei gecutze!!!!!!!!!!:)xoxo

Ema, Brasov spunea...

Ma binedispune aceasta postare. Te-ai gandit chiar si la aceste momente.
Dar ce te faci daca iti vine randul la gratar?
:)

Cris spunea...

Draga Adela,
Te rog sa ma scuzi pentru ca sunt off-topic dar de mult voiam sa te intreb ceva. Am vazut ca ai pe blog link-ul Whooga boots... voiam sa te intreb daca ti-ai cumparat vreodata de la ei si ce parere ai despre cizmele alea...comparativ cu Ugg (originale nu cu falsurile de 2 bani)

adela sirghie spunea...

@Ema: baietii adora sa stea in jurul gratarului, asa ca ii lasam pe ei:)

adela sirghie spunea...

@Cris:bine ai venit pe beautynews!
Nu am nici Ugg, nici Whooga, dar intentionez sa imi cumpar o pereche negre, modelul inalt. M-am uitat si eu pe ambele site-uri, insa nu imi dau seama de diferente. Am pus un link pentru ca pe site-ul Whooga este un concurs pentru bloggeri, se trage la sorti o data pe luna. Pana acum nu am castigat:(

o-felie-de-liliac spunea...

foarte simpatic postul :) deobicei, eu pun doar putin blush sau pudra luminatoare de la Chanel, si un pic de gloss. nud, dar dragalas :)

adela sirghie spunea...

@o-felie-de-liliac: am incercat sa iti las un comentariu, dar nu pot accesa aceasta functie pe blogul tau:(

o-felie-de-liliac spunea...

nu stiu de ce... s-au mai plans si altii... m-am uitat si acum la setari, sunt ok, chiar nu stiu de ce, imi pare rau :(

Butterfly spunea...

Eu ma machiez si cand duc gunoiul, iar la o reuniune unde sunt mai multe persoane, fie el gratar sau picnic nici nu se pune problema sa nu imi dau cel putin cu un rimel si un gloss ceva, pe mine ma surprind persoanele care se machiaza de obicei dar la iesiri din astea nu se aranjeaza deloc, pentru ca apar palide si trase la fata. Daca nu obisnuiesc sa se machieze, sigur ca nu am pretentia sa faca asta pentru un gratar. Oricum eu nu ies nearanjata din casa. Apropo de asta, am vazut-o pe Andreea Spatar ca o sperietoare la repetitiile de la "Dansez pentru tine", pai ea stiind ca are probleme cu tenul, si mai ales stiind ca se filmeaza cum s-o fi gandit sa apara asa? De fapt de ce ma mir, pentru ca nu ar trebui sa am vreo pretentie, avand in vedere ca nu e obisnuita sa gandeasca :))