miercuri, aprilie 7

vintagemania: azi, denimul


Prima pereche de blugi am primit-o in liceu. A fost cumparata de pe undeva de langa talciocul din Timisoara, pe o straduta umbrita, de la o femeie cu o plasa maaaare plina cu obiecte din denim. Tranzactia a fost efectuata intr-un gang, unde am probat mai multe perechi, pentru ca nu stiam, evident, ce marime port la blugi. Imi amintesc si acum perechea aceea, cred ca au fost cei mai urati blugi pe care i-am avut vreodata: largi, cu pense, cu talie inalta si cu cateva fire de lame pe betelie. Dar atunci aveam impresia ca nu exista ceva mai frumos pe lume.
De atunci si pana acum am avut zeci de perechi, geci, fustite, pantaloni scurti. Niciodata camasi, am impresia ca nu mi se potrivesc.
In fiecare an, in reviste, site-uri, blog-uri, vad cate un titlu mare, sa sara in ochi: DENIM-ul REVINE! E DIN NOU LA MODA!
Mie mi se pare o ciudatenie: pentru mine denim-ul nu a lipsit in niciun sezon, am avut mereu cateva perechi in dressing. Cum poate sa revina ceva care nu a plecat niciodata?
Poze preluate de pe Refinnery 29.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

4 comentarii:

Beatrix spunea...

Mda si eu cred acelasi lucru, cum poti spune ca Denimul revina cand niciodata nu a plecat chiar nu cred ca o perioada indelungata de timp a fost cineva care a nu a purtat denim ca sa spui ca revine. Putem spune ca anumite influente revin dar nu obiecte vestimentare care niciodata nu au fost off fashion.

Andreea spunea...

Buna Adela, te asteapta un mesaj pe blogul meu la pagina http://beautyreviews-byandreea.blogspot.com/2010/04/am-fost-premiata-din-nou.html

Alexandra G. spunea...

Denimul este un clasic, nu se va demoda niciodata.
Usor de purtat, de asortat, cu ajutorul lui iti poti pune in valoare corpul (sau nu!! )...

SoSheSays spunea...

exact...si nici nu cred ca va pleca vreodata, sincer. Pai ce matasea a plecat? si de cand exista matase!!
primii mei blugi au fost unii cumparati din talcioc nu cred ca erau foarte urati din cate imi aduc aminte erau chiar skinny :))) se purtau atunci, adica in 96...wow, cat timp a trecut. Deja mi se pare ca vorbesc de antichitate. Hahaha
Dup-aia a venit moda blugilor evazati ai tot asa, mi se parea ca blugii evazati gen boot cut sunt cei mai frumosi blugi iar acum nu pot sa ii sufar.