luni, mai 3

eu nu sunt un cumparator comod


In scurta vacanta petrecuta la Viena mi-am dat seama ca am o problema atunci cand imi fac cumparaturile in Romania. O mare problema. In orice magazin as intra, suspectez vanzatoarele, conducerea magazinului, buyer-ul, importatorul, adica pe toata lumea, ca incearca sa ma pacaleasca intr-un fel sau altul. Ca produsul pe care vreau sa il cumpar are un mic defect, ca e dintr-o colectie veche, ca e fabricat intr-o tara necunoscuta, prin urmare imi ia cam o jumatate de ora sa inspectez un simplu tricou. Sunt carcotasa, stiu. E greu sa ma faci sa scot banii din buzunar.
Si cand cumpar din centrul Vienei ma uit de doua ori. Nu spun ca lucrurile la austrieci in tara sunt perfecte. Pentru ca nu sunt. Dar stau mult mai bine decat noi. In orice domeniu. Sunt printre romanii care prefera sa cheltuiasca bani frumosi in afara tarii. Probabil ca sunt zeci de mii care se afla in exact aceeasi situatie.
Si nu e vina noastra. Nu e vina noastra.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

5 comentarii:

Rox spunea...

ma enerveaza ca la noi stau vanzatoarele ca niste capuse in spatele tau... si e incetatenita ideea asta ca probezi fara sa cumperi...

adela sirghie spunea...

Rox, sa stii ca eu de multe ori probez fara sa cumpar. Consider ca am acest drept si ca nicio vanzatoare nu ar trebui sa isi vare mana in portofelul meu. Pur si simplu sunt de piatra.

Anonim spunea...

si asa ar fi trebuit sa fie. dar nu toate avem taria asta :P te pup Rox

Zuzele spunea...

Iubesc Maria Hilferstrasse!!!! :)

adela sirghie spunea...

@Zuze:tocmai ce m-am intors si mi s-a facut iar dor de Viena.