marți, mai 25

Noutati de la Givenchy


Intrucat din comentariile de pe beautynews am aflat ca sunt multe fete care folosesc machiaje si creme de la Givenchy, trebuie sa va anunt ca incepand cu luna aceasta, produsele de machiaj si skincare vor fi gasite numai la Sephora. Practic, au intrat in portofoliul lor de branduri exclusive si nu mai pot fi gasite in nicio alta parfumerie de lux din Romania.

Update: din pacate, despre magazinul Mac ce trebuia inaugurat in Cocor nu stiu nimic. Totul este deocamdata in standby, insa la primele zvonuri pe surse reale, voi posta un anunt pe beautynews. Stiu ca m-ati mai intrebat, dar nu am avut niciun mesaj concret de comunicat, asa ca am mai asteptat putin, in speranta ca se va contura un raspuns pozitiv. Dar se pare ca vom mai avea de asteptat.

Insa proiectul H&M se pare ca se va concretiza in toamna, aceasta este de fapt concluzia mea dupa ce am mai citit un interviu in revista financiara Business Magazine.
DON'T USE WITHOUT MENTIONING THE SOURCE

9 comentarii:

Butterfly spunea...

Ti-am trimis mesaj pe adresa ta de yahoo, sper ca l-ai primit
xoxo

adela sirghie spunea...

My lady butterfly, am primit cu mare bucurie acel mesaj, mai ales ca avea si rezolvarea problemei:)
Multumesc mult, ti-am si raspuns, sper ca si tu ai primit!

Andreea spunea...

mac nu va mai fi prezent in romania, din pacate.

adela sirghie spunea...

@half-a-devil: nici eu nu am nicio veste cum ca se apropie vreo lansare Mac.
In schimb vom avea brand-ul Nuxe.

Irina M. spunea...

Am auzit doar tangential de Nuxe...Adela, ne poti spune cu ce alta gama de produse ar fi echivalente? si unde se vor gasi...

adela sirghie spunea...

@Irina M: nu am, din pacate informatii concrete despre ce produse vor aduce si unde se vor comercializa, dar revin cu un update curand.

Anitta spunea...

Ce nasol. In Brasov nu avem Sephora:(
Si asa sunt scumpute produsele de la Givenchy, acum mai dau banii si pe benzina pana la Bucuresti:((
Foarte,foarte urat!

MS spunea...

Cu NUXE fetelor in curand ... abia astept . In iunie , iulie le vom lansa cu siguranta . Ma gandesc sa pregatesc o prima intalnire a bloggeritelor din Bucuresti cu ocazia lansarii ... ce spuneti ??

adela sirghie spunea...

Mihaela, spunem daaa, ar fi frumos!