marți, mai 10

Demachiantul de ochi Pur Galenic-pana acum, preferatul meu

Am cumparat demachiantul de ochi de la Galenic tot din Palma de Mallorca, impreuna cu cel de la Klorane(care a fost o dezamagire cosmetica si despre care am scris in urma cu doua zile). Nu era prima oara cand le foloseam si aveam o parere foarte buna despre ambele, motiv pentru care le-am si recumparat. Daca cel de la Klorane nu si-a meritat deloc banii, Galenic a meritat fiecare banut. 12 euro pentru 150 ml, asadar este un produs scump, deoarece nu face decat sa elimine cu blandete machiajul ochilor. Dar o face di granda. Are o consistenta foarte blanda si catifelata, nici lotiune, nici gel, seamana putin cu micelara. Din pacate, nu imi amintesc daca era parfumat sau nu.
Oricat de carcotasa as fi, eu nu ii pot gasi niciun cusur in acest moment. Depaseste cu mare eleganta firme mult mai scumpe de genul Chanel, Dior, Clarins, Biotherm, pe care le-am incercat si pe care nu le-as mai cumpara. Este egalul celui de la Lancome(care costa dublu). De fapt ar fi trebuit sa fac un review comun, singura diferenta in afara pretului fiind faptul ca demachiantul de ochi de la Lancome are o consistenta mai apoasa decat Galenic
Topeste usor machiajul din jurul ochilor, fara sa freci, fara sa tragi, fara sa te chinui, iar pielea ramane catifelata si fara nicio urma rosie, iritata sau uleioasa. Deci se poate...
Ii dau nota 9, pentru ca pretul nu ar trebui sa fie atat de mare, este doar un demachiant de ochi. Dar il voi recumpara cu siguranta.

8 comentarii:

Flori spunea...

Eu am crema Galenic Pur cu ulei de argan, primeste zece cu felicitari de la mine.
Exista tot din gama asta si demachiant pentru fata si ochi, am avut un sample - este cremos, dar curata fata fara sa lase vreo pelicula grasa.

Zuzele spunea...

Eu am avut lapte demachiant pentru fata Pur Galenic, 2 in 1 parca si mi-a placut la nebunieeeeeee!!! Cel mai bun folosit vreodata, cred! La fel si crema pentru fata Ophycee de la Galenic...

Katyna spunea...

Cea mai noua si benefica descoperire a mea, este demachiantul bifazic de la Balea (se gaseste doar in magazinele DM din cate stiu eu).
Pe langa faptul ca indeparteaza foarte usor tot machiajul (chiar si cel foarte incarcat), costa si extrem de putin (7 RON- 100ml). In plus, am citit si ca are ingredientele foarte friendly pentru piele.
Sunt aproape sigura ca nu l-ai mai regreta pe cel de la Galenic, daca l-ai incerca pe "asta mic".

adela sirghie spunea...

@Katyna; da, si eu il folosesc pe cel de la Balea in acest moment. Este un demachiant bun, dar cel de la Galenic este mult mai bland si mai hidratant, de aceea am spus ca este preferatul meu (pana acum). Desigur, la Balea raportul pret-calitate este imbatabil.

mariana spunea...

Toata gama aceasta comtine niste produse bune"blande",care nu agreseaza tenul

adela sirghie spunea...

L-am folosit si in urma cu zece ani, era la fel de bun.

Ela spunea...

Suna foarte bine!

Stilistele spunea...

da, eu sunt tot cu uleiul demachiant dior, dar imi goleste buzunarul cam tare...ma intrebam si eu daca nu exista un produs mai ieftin, care sa aiba aceleasi rezultate...thx de review, again :*