miercuri, februarie 29

MAC blush ombre Azalea Blossom(editie limitata Daphne Guiness)


Pentru ca nu stiam ce pret are un blush de la Mac, am sunat in aceasta dimineata la magazinul din Baneasa. Au fost foarte draguti, au raspuns rapid la toate informatiile cerute. 125 lei, blush ombre, 9 g, nuanta Azalea Blossom, editie limitata Daphne Guiness. Nu mai sunt pe stoc, end of story...
Nu pot sa spun multe despre acest blush, deoarece nu mi s-a potrivit nuanta. Stiu ca se spune ca rozul vine bine oricui, dar trebuie sa adaug ca sunt nuante rozalii care nu vin bine oricui. Mi-a placut ca e un roz diafan, ca nu incarca tenul (decat daca de exemplu dai cu pensula de vreo zece ori si mergi la carnaval), insa nuanta imi facea tenul sa para trist, ochii ingandurati...
Combinat cu o nuanta peachy by Terry imi lumina fata, insa nu mai era blush MAC! Ca in cazul Marni pentru H&M- e de fapt Marni!
Este un roz discret, putin catre lila, in realitate culorile sunt mult mai sterse decat in imaginea de mai sus, se dozeaza splendid, trebuie aplicat in straturi pentru a obtine nuanta dorita/potrivita tipului de machiaj pe care il realizezi.
Pe tenul meu Azalea Blossom pare insa cam artificial si putin prafos.
Cum se comporta de-a lungul zilei nu stiu, pentru ca m-am oprit cu experimentul la cateva minute de la aplicare de fiecare data si l-am dat jos fara nicio parere de rau.
Daca l-a mai incercat cineva si si-a format o alta parere, va astept cu mare drag la comentarii:)

10 comentarii:

SoSheSays spunea...

Arata foarte bine dar ai dreptate ca rozul nu este la fel de usor de purtat cum sunt nuantele de piersica de exemplu. AI incercat noul Dior Rosy Glow, parca asa se numeste? :) Cred ca o sa te indragostesti de el daca nu ai facut-o deja!

adela sirghie spunea...

Zeci de blush-uri am incercat pana acum: Dior, YSL, Clinique, Helena Rubinstein, Guerlain, Benefit, Too Faced...preferatul e by Terry, iese mereu castigator la puncte.

Madalina spunea...

Si ce faci cu blush-ul MAC, Adela? Poate il depozitezi pe un raft al dulapiorului parfumat, eu chiar as fi interesata de el.
Xoxo

adela sirghie spunea...

@Madalina: am inteles ideea, dar de unde stii ca tie ti se potriveste acest blush?

Madalina spunea...

@Adela: nu stiu daca mi se potriveste, dar mi-au placut toate produsele MAC pe care le-am avut pana acum :) Iar din poezele tale, culoarea pare chiar frumoasa.
Voi urmari in continuare "dulapiorul"...poate-poate

adela sirghie spunea...

trimite-mi un mail, Madalina:)

Magda spunea...

Buna! Adela am si eu o intrebare si m-am gandit sa o postez aici: Care este fondul de ten preferat la ora actuala?(sau un top 3)
Multumesc, te pup si te imbratisez

adela sirghie spunea...

By Terry, By Terry, Sisley Oil Free:)

Gavriloi Adina spunea...

Imi place nuanta,dar cred ca doar sa il vad in ambalaj, nu l-am incercat si nu cred ca as purta totusi culori care sa ma scoata prea mult in evidnta!

Magda spunea...

Haha acum am vazut ca mi-ai raspuns.Multumesc :)