luni, iunie 11

Jurnalul epilarii mele definitive-partea a saptea

Nu am pus punct Jurnalului epilarii mele definitive,  deoarece primesc multe intrebari si sunt multe comentarii interesante, care ar merita sa fie dezbatute in " prime time", nicidecum la subsol.  Cand am cumparat eu Philips Lumea, era un singur model, era nou lansat. Am spus deja ca parul facial nu intra in specificul aparatului, dar am si marturisit ca eu nu am crezut acest lucru din capul locului si ca tocmai pentru partea faciala l-am dorit cel mai mult. Insa intre timp am vazut ca a aparut un alt model, PRECISION SC2002/01, aveti foto un pic mai jos, care are exact aceleasi caracteristici, aceeasi intensitate, acelasi numar de flash-uri, dar are atasat un mic dispozitiv pentru zona faciala, mai micuta si mai sensibila. L-am avut in mana si pot sa va spun ca dupa ce m-am jucat doua-trei minute cu el, pot sa spun ca este exact la fel. Nici mai freu, nici mai usor. Culorile sunt mai accentuate.
Si primul aparat Lumea, cel pe care il am eu, este mic la si poate fi folosit, cum am mai spus, fara nicio problema, in aceasta zona. Dreptunghiul de contact este o fasie destul de ingusta. Initial eu m-am gandit ca fiind un produs pentru folosit acasa, relativ ieftin daca il compari cu cele mari din saloane, trebuie sa vina cu niste mici zdranganele care sa sperie putin lumea. Primul lucru care mi-a trecut prin cap a fost ca are cateva limitari ciudate si destul de excesive din punctul meu de vedere, printre care: sa nu il folosesti mai des de doua saptamani, nu trebuie imprumutat nimanui, nu e voie sa il folosesti pentru mustata, de parca producatorii nu ar fi vrut sa vina cineva, sa il cumpere si sa faca, de exemplu sedinte de  epilat definitiv la domiciliu(pe stilul salon de beauty clandestin). Nu faceti/nu dregeti/nu aveti voie...de speriat lumea.
Noul model este mai trendy si mai scump, in Spania era o diferenta de 80 euro, dar care nu se justifica din punctul meu de vedere. Daca ar fi sa aleg din nou, l-as alege tot pe primul.
Pentru a vedea cate asemanari sunt intre cele doua , click AICI.

6 comentarii:

Maia spunea...

hm...am vazut si eu ca a aparut in ceva reviste, insa mi-e greu sa cred ca ar avea ceva rezultate...

adela sirghie spunea...

Are multe dezavantaje, insa functioneaza. Voi updata Jurnalul epilarii mele definitive de fiecare data cand va aparea ceva semnificativ sau cand voi observa alte rezultate.

Calin Andreea Daniela spunea...

super! Sa completez eu? Va urma... :) :*

adela sirghie spunea...

Sigur ca va urma! Nu ma las! Ori ma epilez definitiv ori nu ma mai epilez definitiv:)

Anonim spunea...

Buna,
in primul rand multe multumiri pentru aceste articole si bafta in lupta cu parul nedorit!
Si eu sunt o fana a epilarii definitive si dupa ce m-am saturat de colindat prin saloane imi caut acum un aparat ptr acasa. As dori sa stiu ce parere ai despre remington ipl 6000 in comparatie cu Lumea2003?

adela sirghie spunea...

@ElisaDay: este foarte foarte greu sa iti dai seama de diferente. Eu nu am incercat Remington, am cumparat Philips si numai Philips o sa folosesc pana cand se vor termina impulsurile aparatului. Tot ce am scris se bazaza pe experiment. Despre Remington nu am auzit vreo plangere pana acum, dar nu l-am incercat...