duminică, iulie 1

Royal Picnic Pronails-NOTD

 De multa vreme doream sa incerc un albastru suav floare de nu- ma- uita si iata ca dorinta mi-a fost indeplinita: vineri dupa- masa am fost la manichiura si am ales acest albastru minunat cu subton de levantica, din colectia Royal Picnic de la Pro Nails. Dupa ce primul strat de lac nu a acoperit prea bine striatiile mele si chiar ma gandeam ca ar trebui sa schimb nuanta, al doilea a fost oglinda., exact cum cred eu ca trebuie sa adere un produs profesional. Cuticulele au fost impinse, nu taiate, insa nu le-am tratat cu nimic atunci cand am facut shooting-ul, pentru a nu matui frumusetea florii de nu-ma-uita. Nu, pasiunea mea pentru lacuril albastre nu s-a ofilit ca florile de primavara in arsita verii...




inel berlinez H&M
bratara Escada din lemn si metal

14 comentarii:

Mihaela spunea...

Eu sunt foarte conservatoare in ceea ce priveste culorile lacurilor de unghii si cu greu m-as incumeta sa port galben, verde, bleu ciel. Totusi, imi place foarte mult cu iti sta si cred ca ai ales accesoriile perfecte. Mereu mi-e teama sa nu par prea flower-power cu o oja mai neobisnuita (pentru mine :P, chiar daca am 26 de ani) , dar accesoriile pe care le-ai ales nu cred ca puteau fi mai potrivite si denota un stil modern si elegant.

adela sirghie spunea...

Marturisesc ca nu m-am gandit prea mult la accesorii, am ales o culoare contrast, ca sa nu para un NOTD prea stingher. Dar eu ador lacurile galbene, verzi si albastre.

adela sirghie spunea...

Dar atunci cand ai o manichiura pe care o socotesti indrazneata si nu iti dai seama cum sa accesorizezi, poti opta doar pentru cercei. Sau doar pentru colier. Nu ai cum sa dai gres reducand numarul accesoriilor. Maxim doua.

Calin Andreea Daniela spunea...

Superbe unghiile, inelul, bratara...Superbe si pozele :*:*:*

Mimoza spunea...

e foarte interesanta nuanta!
se potriveste perfect pt zilele astea!
ce oja/nuanta e?

Carmen spunea...

Adela de fiecare data cand vad cate o manichiura de-a ta pe blog, imi atrag atentia mainile tale,in sensul ca mi se pare ca ai pielea foarte uscata pe maini...sper sa nu te superi ca ti-am zis asta
O zi frumoasa!

veronica picioroaga spunea...

foarte faina culoarea si ai manichiura perfecta! mie nu-mi iese niciodata chiar asa:-p si imi plac si bijuteriile sunt pe gustul meu!

Annamaria spunea...

Si mie pac unghiutele cat mai galbene si albastre, mai ales vara :D ... E foarte delicata nuanta de floare de nu-ma-uita :). Ador bratara ta Adela!!! Pot sa intreb cat a costat?

adela sirghie spunea...

@Carmen: am fost atenta in ultimele zile la maini. Sunt hidratate. Dar cand fac poze la mani, nu aplic crema de maini sau ulei de cuticule, ca sa se vada frumos lacul.

adela sirghie spunea...

@Annamaria: nu am cumparat bratara, am primit-o cadou de la Escada cand am fost la o prezentare de moda organizata de ei.

adela sirghie spunea...

@Mimoza: este nuanta 280 din colectia Royal Picnic de la Pronails.

kiki spunea...

great color!! :)
www.bijouxenfleurs.blogspot.de

Laura spunea...

Imi plac la nebunie unghiile tale; forma, culoare. Ah, si inelul desigur.
Parca mai aveai 2 inele in genul asta unul ciclam si unul verde parca. Tot de la h&m erau si acelea?

adela sirghie spunea...

Da, am mai multe inele cumparate anul trecut din Berlin. De la H&M. Sunt perfecte si le-am purtat destul de mult. Intai le-am vazut in Romania, dar aici erau pline de defecte: ba erau negre pe la colturi, ba se miscau pietrele, ba erau foarte prost lipite marginile si se vedea lipiciul foarte urat, ba aveau gauri si lovituri...