marți, septembrie 25

Ce cosmeticale folosesc in aceasta toamna:

Sampon si balsam de la Maroccanoil- aveti aici primele impresii, desigur- le-am folosit o singura data si iata ce pot sa spun cu certitudine: lasa parul fin si hidratat, stralucitor si usor de manevrat. Nu incarca parul mai mult decat oricare alt sampon+balsam folosit de mine. Textura samponului mi s-a parut matasoasa, a fost o adevarata placere sa il folosesc. 

Masca si crema de ochi Cobor, pe baza de colagen si acid hialuronic-primele impresii: netezeste ridurile si lumineaza zona. Este destul de dificil de aplicat.

Anti-aging Mist de la Filorga. Primele impresii: hidrateaza, este usoara ca o boare si ador faptul ca se pulverizeaza pe fata.


Laptele demachiant pure&natural de la Nivea, este bunicel, curata delicat, dar este cam gras pentru tenul meu mixt. M-a tentat pentru ca are si o picatura miica-miica de argan in compozitie. Nu il arunc, nu sunt chiar asa desuparata pe el, dar nici nu il voi recumpara, voi trece iarasi pe varianta light-lotiune/gel/spuma.



Marrocan Oil Glimmer Shine: miroase extrem de bine, a vanilie, l-am aplicat la final. Nu imi dau seama daca a sporit stralucirea, deoarece inainte am aplicat ulei pentru varfuri. Desi in general nu folosesc astfel de produse, acesta m-a cucerit datorita mirosului fin.
Dupa ce le voi folosi intensiv, voi reveni cu amanunte. Stiu ca la prima postare despre uleiul Maroccanoil au fost multe comentarii in defavoarea acestor produse, dar in cazul meu, prima impresie este pozitiva. Mentionez ca sunt posesoarea unui par drept, fin, pisicos, stralucitor, pe care nu il vopsesc. Scalpul este gras si imi spal parul o data la doua zile. Nu am parul frizzy si imi tai varfurile regulat, nu le las despicate si nu astept minuni de la uleiurile pentru ingrijirea lor. Daca pe parcurs imi voi schimba parerea despre Maroccanoil, voi face public acest lucru, negresit.

12 comentarii:

Diana spunea...

De unde putem achizitiona produsele MOROCCANOIL?
Eu as fi interesata sa le incerc.

adela sirghie spunea...

Topline este importator si distribuitor.

Alexandra G. spunea...

ce sampon ai folosit inainte? poate inca isi pastreaza efectul

si eu am acelasi tip de par ca al tau si primeste tot soiul de ingrijiri

un par fitos ce sa mai!!

adela sirghie spunea...

Inainte am folosit Tigi pentru volum, Epic Volum parca se numea, tocmai ce am aruncat ambalajul. Inainte de Tigi, Keune cu argan si inainte de Keune cu argan, Body Luxe de la Joico.
La tine m-am gandit cand am scris ultima parte.
Dar eu am facut aici doar un preview, dupa ce il folosesc intensiv, vin cu detalii.

Alexandra G. spunea...

ahaha :))

acum ce sa zic... cu totii suntem diferiti, DIN FERICIRE! :))

mie nu mi-a facut bine deloc samponul acela si l-am aruncat desi nu consumasem decat jumatate de sticl

acum incerc kerastase pentru volum, dar nu se compara cu keune si cu joico

adela sirghie spunea...

Dar samponul mi-a placut din prima clipa, textura e mai matasoasa decat orice am incercat pana acum. Insa cred ca peste o saptamana-doua o sa imi dau seama daca ingrasa mai tare sau nu, de aceea nu am dat multe amanunte, sa nu trebuiasca sa revin cu modificar de 180 de grade. Mi s-a mai intamplat -si nu ma mai ambalez dupa cateva incercari.

Lili spunea...

Ador postarile de genul asta :)
Ai folosit vreodata produse Luiza Essences?(m-ar interesa mai exact samponul si masca pentru par uscat.

adela sirghie spunea...

Nu stiu nimic-nimic despre aceste produse...

claudia spunea...

Adela poti face un clasament la citeva sampoane pe care stiu ca le ai folosit:joiko kpak.keune absolute volume,tigi epic volume, moroccan?sunt in maree dilema!merci

adela sirghie spunea...

@Claudia: cred ca as alege Tigi pentru volum, pentru ca parul meu nu are volum. Celelalte sampoane sunt foarte bune, si Keune cu argan si Maroccanoil, insa parul meu este hidratat si stralucitor, nu este cret si nu are varfuri despicate, de aceea as alege ceva care sa imi dea putin volum. Da, Tigi as alege. Dar care este problema parului tau? Caci in functie de acest lucru trebuie gandita strategia.

claudia spunea...

Multumesc Adela,par fin,moale fara volum,afectat ff tare din pacate de o dereglare a tiroidei.Aproape par de bebe.Nu este foarte rar si nu cade,dar firul este foarte subtire.

adela sirghie spunea...

@Claudia: ai incercat Yes to Carrots?Am scris mai demult despre el, este bland si statea bine si la capitolul volum. Cealalta varianta ar fi Tigi-tot pentru volum.