miercuri, ianuarie 23

Beautynews: OPI Mariah Carey in Romania

Colectia OPI Mariah Carey a sosit si in Romania. Cum spune si dr Mehmet Oz-"Research shows that a great manicure can reduce anxiety and depression." Poate fi gasita online AICI, pe BeautySpell:



Preferata mea este Anti-Bleak:

Stiu, desigur ca lacurile Liquid Sand sunt cele mai asteptate din colectia de primavara, iata ca le puteti gasi grupate intr-o cutiuta cu mini-lacuri. Ma intreb daca Liquid Sand va avea acelasi succes pe care l-au avut lacurile crapacioase.

Ca idée, mi se par intéressante, nu zic nu. Insa tot lacurile clasice(si evident, manichiura clasica)sunt prefereatele mele. Poate ca imi place mai mult jocul de nuante, nu inovatia. Dar cu siguranta voi continua sa monitorizez tendintele in materie de unghii...
Cred ca daca aplici si doua straturi de topcoat(vezi stanga, jos) arata mult mai elegant. Seamana mult cu   Deborah Lippmann:)

5 comentarii:

Rebecca Ragionieri spunea...

Smalti carinissimi (: Reb, xoxo.

*Nuovo outfit sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
http://www.toprebel.com/2013/01/zara-blouse.html

Lili spunea...

Superba culoare Anti-Bleak. Interesanta si cea cu sclipici, nu mai sunt de mult adepta lor, insa sunt curioasa cum se vede aplicata pe unghii. Tu ce parere ai despre cele cu sclipici?

adela sirghie spunea...

@Lili: eu cred ca Liquid Sand se potriveste unor fete tinere...

adela sirghie spunea...

Dar de incercat, eu l-as incerca. La mani sau pedi, la salon. As decide dupa daca merita sa il cumpar sau nu.

ioana spunea...

Sunt superbe toate. Mi-as face timp sa imi fac unghiile zilnic , o noua zi, o noua culoare. Mereu ma uimesc cei de la OPI , scot colectii foarte frumoase .