sâmbătă, noiembrie 9

Azi imi place...

De cand folosesc Pinterest, vad ca am ajuns sa am foarte putine postari  de tipul "Azi imi place", ceea ce nu e un lucru tocmai bun, caci imi place sa ma plimb in sus si in jos pe blogul meu si sa imi aduc aminte de lucruri care mi-au placut, pe care le-am apreciat si care au trecut testul timpului. Pinterest, fiind doar o chestiune de moment, nu imi lasa aceasta dimensiune. Astazi am recunoscut ca am o noua mica obsesie: ciorapi, ciorapei si sosete pufoase. Deocamdata nu am cumparat(tot ce am sunt din anii trecuti), dar cred ca voi trece la vanatoare de pufosenii cat de curand(visez chiar la o pereche de sosete de casmir 100%) Mai jos, o extravaganta Sonia Rykiel din aceasta toamna:

5 comentarii:

Annamaria spunea...

Eu am o pereche de ciorapei din casmir, culoarea laptelui, pana la genunchi.
P.S. Si mie imi place sa ma plimb in sus si in jos pe blogul tau! :)

adela sirghie spunea...

Nimic nu se compara cu casmirul, e atat de moale si delicat…si atat de scump:(

Annamaria spunea...

Eu zic asa: merita investitia, caci nimic nu se compara cu zambetul din ochii mei cand le port :). De accea, nu am stat prea mult pe ganduri cand am cumparat si rochita, tot culoarea laptelui si manusile gri din casmir :x.

adela sirghie spunea...

Eu am multe pulovere+un palton:)
Minunate, toate...

Annamaria spunea...

Uuuuuuuu, palton! Cred ca e foarte frumos :)...