marți, noiembrie 19

Cum sa revii la vechiul YAHOO daca te enerveaza la culme cel nou (din 2013)...

Eu am pus aceasta intrebare pe pagina de facebook a blogului meu, intrucat in urma celor trei concursuri unul dupa altul, am crezut ca lesin de vreo zece ori si ma inverzesc la fata pret de vreo 350 de comentarii de aprobat, caci mailurile se incalecau, fugeau, radeau de mine si dansau infricosator prin fata ochilor. In fine, dupa atata chin si jale, am gasi o zana salvatoare-o cititoare priceputa, Annamaria, careia ii multumesc si asa o sa ii multumiti si voi daca vrei sa reveniti la vechiul yahoo si nu stiti cum.
Iata pas cu pas cum trebuie procedat ca sa va revina culoarea in obraji:

In versiunea noua si deosebit de inutila a emailului Yahoo, in coltul dreapta sus exista o iconita in dreapta numelui. Click pe ea, Settings\Viewing email - va fi bifata casuta Full Featured. Trebuie bifata casuta Basic, apoi Save. Emailul revine la forma initiala.

13 comentarii:

Ioana spunea...

Am reusit ! Multumesc mult !

Anonim spunea...

Multumim mult pentru "truc". O seara faina!

adela sirghie spunea...

Ah, dulcele stil clasic…ce dor mi-a fost de el!

shadow_alley_cat spunea...

mii de multumiri!

IOANA M. spunea...

Super - mii de multumiri pentru ajutor.
Mi-a scos peri albi noul yahoo!

anuska spunea...

Am reusit! Multumesc frumos!

anuska spunea...

Am reusit! Multumesc frumos!

Annamaria spunea...

Cu multa, multa placere! Ma bucur enorm ca am putut ajuta :)!

ancabelascu spunea...

Multumesc mult, chiar aveam nevoie de lucrul asta!

Dorina spunea...

Multumim mult pentru pont!
Uram modalitatea de afisare si de reply a noului mail.
Acum am revenit la classic, e super :)

adela sirghie spunea...

da, e mult mai simplu modelul vechi.

cricket spunea...

Multumesc Adela. Am patit cu un email pe care-l credeam trimis si de fapt nu era. Am urmat pasii acum si am revenit la versiunea veche care mi se pare mult mai user-friendly. Si mi-am amintit de postul de pe blogul tau :)
Numai bine.

adela sirghie spunea...

ma bucur ca v-am fost de folos!