marți, noiembrie 12

NOTD: ALESSANDRO TURQUOISE OCEAN

Propunerea mea pentru astazi este tot un albastru, nu la fel de delicat ca cel de ieri, insa la fel de frumos(sper sa fiti de aceasi parere cu mine).
Pentru inscrieri intrati AICI.
In cazul in care v-ati inscris deja, nu este nevoie sa o faceti din nou, in cazul in care sunteti new entry, va rog sa tineti cont de canditii, altfel participarea nu poate fi validata.
In aceasta seara, pe inserat, voi extrage cea de-a doua castigatoare a GA. Numele ei va fi anuntat de Facebook.
Va rog nu va inscrieti aici. In cazul in care aveti intrebari, aveti la dispozitie sectiunea de comentarii de mai jos.



11 comentarii:

NADIA CANDREA spunea...

M-am inscris ieri , Adela, este suficient pentru a participa la extrageri in fiecare zi? Multumesc

adela sirghie spunea...

DA, este suficient sa te fi inscris luni:)

NADIA CANDREA spunea...

Multumesc, Adela! Sunt tare frumoase lacurile acestea :)

adela sirghie spunea...

Da, sunt frumoase si rezistente. Merita promovate la fel de mult ca OPI.

Alina Canura - Anghel spunea...

Este perfect albastrul asta, nuanta mea preferata de albastru!

Oana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Bianca Roxana spunea...

Ce frumoasa e culoarea!!

Camelia5 spunea...

Deci sa inteleg ca este in regula daca ne-am inscris ieri, o singura data? Nu e necesar zilnic?

adela sirghie spunea...

@Camelia: da, la mine da:)

Mariana Faur spunea...

GFC mariana
Share Teitter https://twitter.com/sorana1965/status/400470568463384576
Share FB https://www.facebook.com/mariana.faur.5/posts/698860143465432
LIKE celor doua pagini
e-mail:faur_mariana65@yahoo.com
Nume Mariana Faur
Multumesc

adela sirghie spunea...

Eu am dat accept comentariilor pentru inscrierea la concursul Alessandro, insa rugamintea mea este de a le trece la postarea cu GIVEAWAY. Inscrierile inregistrate aici nu pot fi luate in considerare. Va multumesc.